Anbefalte innlegg

Blyfri 95 til 8.85 tror jeg det var..

Statoil mot Nardo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kr. 8.65 statoil osloveien...:)

Men syns ikke det er så billig akkurat..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

muttern fylte diesel i dag for 7.69

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Berg

kr. 8.65 statoil osloveien...:)

Men syns ikke det er så billig akkurat..

rapport fra inderøya: 10.06-95 10.35-vpower.. 10.?? 98!!!: bråk :: pisk :: slå :: do :: fis :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værøy 12,12 98oktan, hipp hurra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Værøy 12,12 98oktan, hipp hurra

:tilber: :tilber: :tilber::D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

UNO-X på Heimdal og Y/X på City Syd bruker normalt å ligge noe under statoil sine priser. UNO-X er 10 øre billigere enn YX, men gir ikke 27 øre rabatt til Trondosmedlemmer. JET på Munkvoll pleier også å være "billig", men ikke alltid.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens!

Kunne ikke dy meg, må komme med noe jeg også!

Hvis man har fulgt med, så har man lagt merke til at bensin og dieselprisene er billigst på Tirsdager. De går opp Onsdag, Torsdag og så begynner de å gå nedover igjen. Dette gjelder Hydro Texaco, hvor jeg alltid fyller og andre stasjoner.

Forresten mye penger å spare på rabattkort de forskjellige steder.

Det er ikke lenge siden det var Søndag som var billigst osv., men de har endret det for en stund siden.: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag er det Tirsdag. Hvis noen ser denne message, og har tom tank. Dra og fyll i dag, billig nå!: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

muttern fylte diesel i dag for 7.69

Skulle hatt DIESEL! men bare fordi det er billigere generelt sett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jann Gunnar Værnes

I dag er det Tirsdag. Hvis noen ser denne message, og har tom tank. Dra og fyll i dag, billig nå!: cool :

8,96 før rabatter - riktignok over ei krone billigere enn i Oslo sist helg, men likefullt for dyrt! (fyllte full tank dog)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noe tips på billig fylling, så fyll på UNO-X, ligger i Heimdal sentrum, toppen av Byåsveien og på Lade ved runde Bunnpris. Der kan hydrokort brukes, og man kan bruke sedler.

Får ingen rabbat med sedler, men det får man hvis man skaffer seg rabbatkort som går på denne stasjonen. Fortsatt så gjelder det å fylle mitt i uka, da det er billigste periode. Ennå ivertfall.: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jann Gunnar Værnes

Hvis det er noe tips på billig fylling, så fyll på UNO-X, ligger i Heimdal sentrum, toppen av Byåsveien og på Lade ved runde Bunnpris. Der kan hydrokort brukes, og man kan bruke sedler.

Får ingen rabbat med sedler, men det får man hvis man skaffer seg rabbatkort som går på denne stasjonen. Fortsatt så gjelder det å fylle mitt i uka, da det er billigste periode. Ennå ivertfall.: cool :

Jeg synes det som regel er like rimelig på Hydraco ved OBS på Lade - så jeg pleier å fylle der (med Samvirkekort) :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8.36 i dag, på samme sted som før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen ikke skulle ha merket det så har søndag blitt fylle-dagen igjen....

Tanket diesel til 7.09 på Smart/Uno-X, Byåsenveien...

95 okt var litt over 8 kr....kurrant priser.

Søndag har vært dagen å fylle de siste ukene i området Heimdal/Byåsen/Tiller vertfall...

Prisene stiger med over 1.50kr pr liter på mandager!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer bra dette ja. Fylte opp tanken på statoil oslov. 95 8,05.

D kain vi lik..: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går var ene blyfri 95-pumpa defekt på en bensinstasjon i Elverum. Stasjonen hadde derfor 98 blyfri til samme pris. Må da være en drøm for evt. chiptrimmede biler? : smil : Ikke at det er så stor prisforskjell, men er surt å betale det som er i mellomlegg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.