tips til montering av fanger(A4 B5)

Anbefalte innlegg

eg drog framm framfangeren så har samla støv i nåken månar nå for montering.

det er en fanger som skal festes rett til frontbjelken. Det er laget fester til montering til den, men i sidene er det rett på glassfiberen og ikke "klipsa" som den skal festes til der. På orginalfangeren fant jeg ut at de har varmpressa fast bjelken og sideklipsa, så det er lite aktuelt å begynne å ødlegge på den. Er jo alltid kjekt å ha det orginale i orden. Så jeg lurer på om det er noen som har montert sideklips "fester" og eventuelt hvordan en tilpasser det?? Bør jeg skaffe meg en donorfanger for innmaten eller får jeg tak i disse delene for løssalg?? alle tips er gode :). e kjekt når ein ikke har gjort noe sånt før.. slenger med nåken bilder her og så en ser ka det dreier seg om. DSC00282d.JPG

 

DSC00281.JPG

 

DSC00280x.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt på bjelken. To stk 8'er bolter rett gjennom, og vanlig feste med de to umbracoene i bjelkefestene fra frontplata. Så satte jeg 2 stk 5'er bolter, en på hver side, helt ute i tuppen, rett gjennom frontskjermen og fangeren, sitter som bare juling, og er ikke synlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt på bjelken. To stk 8'er bolter rett gjennom, og vanlig feste med de to umbracoene i bjelkefestene fra frontplata. Så satte jeg 2 stk 5'er bolter, en på hver side, helt ute i tuppen, rett gjennom frontskjermen og fangeren, sitter som bare juling, og er ikke synlig.

 

har vel kje nåken bilder av det ligganes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.