#1 Skrevet Mai 5, 2008 Satser på at dette er rett plass for denne tråden. Har litt trøbbel med og få start på atv min om dagen. Det er gnist på motoren og starteren går men motoren vil ikke fyre. Har hørt dette kan være innslaget. Hvor finner jeg dette? i toppen? hvordan ser den ut? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2008 Noen med forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2008 Du sier at du har gnist så da går jeg ut ifra at motoren går rundt ved bruk av startern, dermed er det ikke inslaget. Får den bensin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2008 Om motor går rundt så skaffer du deg en komp måler. Veit ikke ka det skal vere på disse. Men over 8 ca Om du har lite eller ingen komp. vil den ikke starte. Skjekk at pluggene blir våte når du prøver og starte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2008 Noen som vet hva innslage heter på engelsk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2008 Som de sier over: Sjekk om den får bensin. Er ikke innslaget som er problemet ditt hvis motor går rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2008 Den får bensin, starteren går, men motoren går ikke rundt. Starter heller ikke når jeg tar den på trill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2008 Da er det kompresjon som mangler da. Du kan jo prøve å rengjøre innslaget på starter, siden den ikke drar rundt motor. merk: enkelte startere, særlig på båtmotorer har bendiksdrev og "eksternt" innslag. disse er ofte ikke til å åpne, og må derfor byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2008 Mangla kompresjon og her grunnen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...