passer 8,5 x19 et 37 på passat 3b stv?

Anbefalte innlegg

passer denne str på felgen på biln? 235 35 19 dekk. har valset ut bakskjermene å lagt inn kanten framme på forskjermene. vil det da bli problem å få dette på bilen?

har senket den en god del med coilover kit...

der så felgene ble bestilt sa dem at det ikke var noe problem. men har lest litt på forume her å ble litt u sikker.. håper på svar;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B har vel ET 45 originalt, så da burde dette gå mer enn fint iom du har valset og brettet inn kanten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe stort problem, kjører selv med 8,5x19 ET35, men 225-35 dekk, og jeg har ikke valset (litt usikker om forrige eier gjorde det, men tror ikke det) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe stort problem, kjører selv med 8,5x19 ET35, men 225-35 dekk, og jeg har ikke valset (litt usikker om forrige eier gjorde det, men tror ikke det) :)

 

tidligere eier har ikke valset hos deg marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer denne str på felgen på biln? 235 35 19 dekk. har valset ut bakskjermene å lagt inn kanten framme på forskjermene. vil det da bli problem å få dette på bilen?

har senket den en god del med coilover kit...

der så felgene ble bestilt sa dem at det ikke var noe problem. men har lest litt på forume her å ble litt u sikker.. håper på svar;)

 

dette burde ikke by på noen som helst problem. kjørt med 235/35-19 ET 35 på gammel passaten (RSTDI) og det går som smurt det. kommer jo selvsagt helt ann på hvor mye du har senket men isfall får du skru den opp litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor flott... ble litt nærvøs før at æ had bestilt felga så ikke kom til å passe bilen;) takker før alle svar;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde ET 35 før og no har eg frest av 5mm til ET 40. Ingen problem om du vil opp i ET 40.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki;) takker før svar;) har ingen muliheter her til å fres til et 40 fks. så ser ut så det går etter så dere sier her på forume;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.