RS2:Småproblem med turtallet + N75spørsmål

Anbefalte innlegg

Har eit lite filleproblem med audien for tida.

Avotil jager bilen på turtall.

Dette skjer berre avogtil, eg trudde det var tomgangsregulatoren og skifta denne.

Men problemet vedvarte etterpå.

Er slik at vist eg stoppar i eit kryss kan turtallet ligge å jage mellom 800 - 1200 omdreiningar ca.

Vist eg ligg i 2. gear på tomgong på flatmark blir det ujavn rykking i bilen, skulle trudd det var ei 80 år gammale dame som er ute og køyrer : rolleyes

Noken som har ein idè ?

Eg har tenkt på falskluft, men det er rart at det skjer berre avogtil.

I tillegg til dette problemet har eg eit problem med at når eg gir ut bilen og turboen begynder å lade , så er det som der kjem ein liten bremsing rett etter den har begynt å lade for deretter å lade fullt igjen.

Altså: Turboen begynder å lade, og deretter er det som eg får ein oppbremsing før den begynder å gi fullt trykk igjen.

blir trykt bak i setet og er forbredt på power, deretter er det som eg blir kasta den andre veien fordi poweren ikkje kjem , deretter kjem den igjen.

Vanskeli å forklare, anna enn at det ikkje er kjekt.

Det er ikkje nåke vedvarande, det heile skjer iløpet av eit halv sekund, men eg synest det er veldig merkeligt.

Nokon som har opplevd det same ?

I tillegg har eg eit lite spørsmål angåande N75 ventilen.

Ser at det er mange som har skifta denne ventilen, men kva er eigentli denne ventilen sin funksjon? kvar der den ? Og får eg noke positivt ut av å skifte denne ?

I tillefell kor skal eg handle denne frå til ein fornuftig pris? og kafor ein av ventilane skal eg kjøpe? ettersom eg har sett der er mange forskjellige bokstavkoder på dei.

All hjelp mottas med takk : vinke :

Mvh

Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nok begynnt å sjekke lambdasonden først, evt. bare bytta den ut med en ny en. Defekt lambda kan gi sånne nøkkinger og ujevn tomgang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 90% sikker på at denne blei skifta rett før eg kjøpte bilen i september i fjor.

Men dette blei utført av samme idiotane som skifta bremseskiver og klosser på bilen uten å sjekke at caliptera fungerte : bh : så er ikkje sikkert den er skifta i det heile.

Får sjekke dette når eg kjem heim frå sjø.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bømp litt!

Fleire som har forslag til turtalls jaginga mi ?

Lurer også på dette med N75 ventilen.

Kva er dens funksjon ?

Bør eg bytte denne ?

Og eventuelt til kva type?

:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.