#1 Skrevet Oktober 6, 2004 siden espen nå har tatt ballen fra meg på et vis, bare bra det, så e d vel på plass å hørra kor mangen som kunne tenke seg dette... ka pris det e å ka tid det blir? kånemor har og lyst ver med... så me konne jo lufta bikkjene litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2004 Det var da veldig så ivrige folk var å komme seg ut på glattisen da Jo jeg kan muligens tenke meg å bli med. Men det er vel mulighet til å leie skjøyter der, Espen? For jeg har ikke skjøyter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2004 ja.. det er det.. det lånes ut hjelmer gratis.. og så kan man leie skøyter for 25,- kr timen. jeg har sendt en forespørsel til dem nå, regner med å få svar i morgen om priser for leie av hallen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2004 Dette lukter blåmerker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2004 Og neseblod! Skal være sporty og stiller opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2004 tror dere ikke skal være så redde for verken nese-blod eller blåmerker fikk en mail tilbake fra ishallen idag, der det bare stod: Hei Det er fullt nå fremover desverre. Terje )(/#"%?="(#&%="/(% var det gocart det ble da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2004 Iallefall ikke med det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Iallefall ikke med det der hadde ikke det vært kult da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2004 har aldri kjørt gokart jeg faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka har aldri kjørt gokart jeg faktisk du tuller nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 8, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen hadde ikke det vært kult da? I den skilpadde bilen jeg mente, go-kart = moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 8, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye I den skilpadde bilen jeg mente, go-kart = moro eyy.. ikke kødd med den.. den er kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 8, 2004 har faktisk aldri kjørt gokart =) er helt sant..vet det er ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 9, 2004 ikke bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 9, 2004 i iknow er ikke stolt av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...