Hvor skal jeg ta service? Møller eller hos noen andre?

Anbefalte innlegg

Kjøpte oljefilter, bremseveske, luft og kupe filter, 5,5liter castrol olje, bytta seff alt selv.. total kostnad 1200.- , tar vare på kvitteringene og legger de i bilpermen samt skriver ned dato etc. og hva som er gjort.. Å se en sånn perm funker like bra for meg som å se i et service hefte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt valg, ta kontakt med nærmeste Automester verksted. Der kan du og få mobilitets garanti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt valg, ta kontakt med nærmeste Automester verksted. Der kan du og få mobilitets garanti.

Har et Automester verksted 300 meter fra her jeg bor... kanskje det blir løsningen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobilitetsgaranti har no redda oss mange ganger... ;)

Har ikkje så gammal bil som deg veit du... dessuten har eg Volkswagen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var til strømstad i skee og hadde register reim +++++ service til 8500kr skulle ha 16500kr på møller minde og 16200kr med club kort !!!! jippi..

jeg hadde ærend i oslo so snar tur te strmøstad var fort gjort.. dei brukte ca 4-5 timer...

Fikk leige bil for 150 kr reiste inn te strømstad og gaffla mat (spiste mat)

Faktisk so gjorde de meir på servicen der en de dei skulle på minde..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta servicen til en brøkdel av prisen, men jeg har ikke så stort og flott lokale som det Møller har, men jobben er den samme, helt til du skal selge bilen, da får man nok solgt den lettere hvis det står stemplet Møller i servicehefte en hvis det står "bakgårdssjappa på østre tindlund"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell på straume er kanonflinke folk!

Bruker de hver gang, har en tidligere verkstedssjef på Møller som kollega som også konsekvent bruker de (og anbefaler de)

bare et lite stalltips :P

Knutsen Bensin og Service i Blomsterdalen er det mange med VAG som bruker. Er det de du tenker på? De eier en shellstasjon og skjønner du:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett tips: Øystese turbo og avgassteknikk. knall flinke. OG spesialisert seg på Audi. billig er hann også(i forhold til Møller) Kjempe hyggelig kar. og mangen gromme audier og porsjer der som oftest :D. anbefales på det sterkeste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knutsen Bensin og Service i Blomsterdalen er det mange med VAG som bruker. Er det de du tenker på? De eier en shellstasjon og skjønner du:)

"smio" har flinke folk de. Are jobber faktisk hos Teigland før de ble Møller....

Kan være han tenker på Straume på Sotra??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"smio" har flinke folk de. Are jobber faktisk hos Teigland før de ble Møller....

Stemmer, Straume på Sotra ja. Ligger rett ved Sartor Senter. Shell stasjon der, og det ligger et verksted der bak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ga 2960,- på Møller Kalbakken for 30000 km service med klubbrabatt, 3200,- "fullpris"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest en god del av det som ble skrevet her, (plugg å oljeskift 9000: eek : Vi betaler ikke for servicen, betaler for navnet MØLLER!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en ting å tenke på for de som har relativt ny bil, eller ihvertfall under 10 år er det som heter aksjoner osv på bilene. Dette er ikke nødvendigvis av så stort omfang at bilene blir tilbakekalt, men utføres når bilen er på service.. og enkeelte av disse tingene kan jo også være krav for å få garantien godkjent.. noen som tror at Shell Rundkjøringen har kontroll på dette? ;)

Det er somregel også veldig varierende i hva de som tar tlf legger i prisen de gir.. noen har det med å gi pris på minimum minimum, mens andre tar med "full pakke for å være sikker", og får heller en fornøyd kunde som får en regning på 4000 isteden for 6000 som han fikk opplyst.. nok har de sikkert å gjøre uansett..

en annen ting med utlandsjobb er håndverksloven osv, mulig den er like god i sverige, men somregel er forbruker "hellig" i Norsk lovgivning i forhold til andre land.

Så er det salgsprisen.. 10 - 20K ryker fort.. er ikke SÅÅÅÅ forbanna mange som ringer på en middels priset Passat som det er 1245 lignende av til salgs på nettet... da er det dumt å miste den ene som ringte, nettopp fordi de er opptatt av at Møller har tatt jobben.. da er det sparte fort tapt..

Bare noen tanker.... ;)

Men for all del, er gammel bil på service på merkeverksted, da burde det nok blitt lagt med en henvisning til "mann i hvit frakk" sammen med regningen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk de faktisk anbefallt av Møller (!) når de ikke hadde ledig time til min mor sin bil. Veldig fornøyd med de, og vil høyst uhøytidlig anslå at 8 av 10 biler de har inne er VAG.

På Ventoen min har jeg brukt Autotjenester nede i Jekteviken - flink de og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar opp denne tråden igjen jeg, da jeg skal ha service på Passaten & transporteren.

Passaten har nå gått 97t og skal da ha service og regreimbytte. fikk pris da på møller i drammen. 16,000kr.

syntes det var helt villt, så sjekket på Snap drive. de skulle ha 10,000kr. Bare der var det en stor reduksjon i prisen.

Men sjekket også i sverige der blei det 8000nok på ett VW verksted.

Transporteren hr gått 200t og på møller skulle de ha 26,000kr for den servicen, regreim bytte og glødeplugger.

Dette kom på 8500nok på ett VW verksted

Syntes det er helt villt at det skal koste så inni h..... mye i norge. Jeg mener at de ødeleggerfor seg selv jeg da.

Så blir 3 stk biler som drar til Dalarna om noen dager. Får stor service på 3stk biler i sverige til samma prisen som på 1stk Transporter i Norge: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å få bekreftet hva de bytter i pristilbudet, er ikke alltid ikke merkeverksteden tar med f.eks en vannpumpe og/eller profilreim i prisene sine, De har heller ikke kontroll over hva slags type olje som skal på de forskjellige bilen, litt kjedelig å fylle vanlig helsynt på en longlife bil som også kjører 30000 km.

Ang service punkter i sverige så vet jeg at det er ikke de samme punktene som blir gjennomgått der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.