Bygd om fra S4 til S6, C4... Par små ting...

Anbefalte innlegg

Har passet på å ta "millioner" av bilder, men har likevel klart å misse noe...

Har en hvit ledning med rød stripe, som går ned til relébraketten ved førerdøren... Aner ikke hva den går til, da jeg ikke finner en motsats... Er plugg på den, og går bare 10cm ut av kabelmatta (Kommer sammen med 2st brune jordledninger). Er altså uhyrlig lite område den kan være tilkoblet... Men jeg finner absolutt ingenting som den kan kobles i!!!

Har også en Brun/hvit ledning i midtkonsollen. Bak klima og stereo. Den ligger inni en sort/hvit beskyttelsesstrømpe. Skulle likt å vite hva den gjør...

Dette ledningsnettet er fra en 1996 S6 TQ... Merkelig at jeg ikke klarer å finne det ut. Det er jo begrenset hvor mye som kan ligge innenfor den lille radiusen...

Grå-rød.jpg

Brun-hvit.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillater meg å bumpe litt...

Er litt frustrert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper å "spesifisere" mer..

Om du sjekker hva de går til i andre enden eksempelvis, kan plutselig folket her vite litt mer hvilke ledn. det er ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bumper litt på denne tråden... Siden jeg har redigert første post.

Er desperat. Trenger hjelp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at den hadde en motsats i bilen den kommer fra? Nå har jeg riktignok en A6 4B, men når jeg fikla rundt i sparkepanelet på A6'en min for å finne noen smeltede kabler til tåkelysa så hang det en brun og hvit kabel som ikke er koblet til noe. Ikke var det noe i nærheten den kunne passet til. Det er ikke første gang jeg finner kabler som ikke passer noe sted, så det er vel mest sannsynlig til noe ekstrautstyr bilen mangler.

Edit: Den brune og hvite kabelen i midtkonsollen din er sannsynligvis til jording av chassis på originalspiller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Takk. :)

Har vært inne på tanken ang jording av spiller. Men samtidig tenkte jeg at alle jordledningene er jo "bare" brune. Og i de skjemaene jeg har sett i, så er ofte brun/hvit i forbindelse med div tempmålere... Selv om jeg ikke har noen tempmålere i det området.

Skal sjekke om den går direkte til jord.

Den hvit/røde vet jeg rett og slett ikke om skal brukes. Husker den ikke fra jeg tok ut ledningsnettet. Men jeg ser jo på bildet at den henger der. Bildet er tatt fra orginalbilen. Det dumme er jo seff at jeg ikke ser pluggen på det bildet, så jeg kan ikke være sikker på at det er noe tilkoblet... Hmm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hvit/røde skal ikke brukes, viser det seg. :)

Begynner å se mistenkelig ut som om den brun/hvite er til chassis på spiller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.