#1 Skrevet Mai 6, 2008 Heihei ! Ja, sommertiden er kommet for fult, folket begynner og få på sommerskoa på bilene og mange har allerede shinet bilen for sommeren. Siden vi nå har kommet inn i en nydelig måned som har startet veldig bra med godt vær og full sol håper jeg det vil hjelpe til med at folket tar seg en tur på ett lokallagsmøte. TIRSDAG 13MAI PEPPES PIZZA HERKULES KLOKKEN 19.00 Sist vi hadde møte var det godt oppmøte så vi prøver samme sted igjen og håper på godt oppmøte. Kort agenda; - Kort hva som har skjedd i klubben den siste tiden - treff framover, noen mer prioritert av medlemmene? - invitere vestfold igjen til gocart duell? og eventuelt selfølgelig: smil : Håper og kunne se nye medlemmer og de gode gamle medlemmene. Fint og gi lyd fra seg om du tar turen eller ikke ! Mvh lars Erik Johannessen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2008 Nå er det på tide at jeg tar turen på ett møte igjen. Så ja, jeg skal prøve alt jeg kan å komme på dette! Så 99% sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2008 Sender nok ut en melding for og minne på folket det iløpet av ett par dager eller noe... Sender da til de jeg har lagret på liste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2008 Så må vi prøve og begrense aktiviteten i regionen her.... Noen fler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2008 skal prøve å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2008 kommer jeg, må bare få sitte på med noen da skal høre med holtet i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2008 Skal se om jeg får tatt turen jeg og om jeg ikke skal jobbe da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2008 kommer jeg, må bare få sitte på med noen da skal høre med holtet i morgen Om ikke holte tar turen så får du gi lyd så kan jeg svinge innom og ta deg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg kommer ikke. Har jo nå byttet ut min Audi med en bmw også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg skal prøve å kommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg kommer nok en liten tur, trur jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2008 ett lite klipp fra møtet.... Bildene ble så som så når jeg skalerte dem ned...... vi satser på nytt møte om ikke alt for lang tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...