#1 Skrevet Mai 6, 2008 Hei har noen koblet nye angeleyes før ,jeg har en audi s3 00 mod som jeg har kjøpt nye lykter til.men jeg jeg har ikke peiling på kordan jeg skall koble til dette .har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2008 Hei har noen koblet nye angeleyes før ,jeg har en audi s3 00 mod som jeg har kjøpt nye lykter til.men jeg jeg har ikke peiling på kordan jeg skall koble til dette .har du? Angeleyes hører til på BMW Fikk du ikke med koblingsskjema da? Du kan jo titte på hjemmesiden til prodsenten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2008 Har nå sendt en melling til de jeg kjøpte dem av så får jeg se hva de klare .Det er banne ord det med at du sier det er bare de som har slike lykter fyyyyy ,detter kun audi i mine øyner her haaaa haaaa: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2008 Fikk ikke noen klokt svar der nei så jeg sko ha vist om det er noen som har kobla slike lykter før.Trenger sårt et svar .håper noen har kan dette.Jeg skrudde ut lykta på bilen for å se om det kunne la sei gjøre å legge over exsonlysa .men det så ikke ut som det går da.det ligger en box under lykta som går til exsonlysa som jeg sko hatt over på de nye men .kontaktene var ikkke like heller .????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 Ballastene? Da jeg kjøpte mine faceliftlykter måtte jeg ha nye ballaster også. Kontaktene på mine pre-facelift og facelift lyktene var heller ikke like, men tror du kanskje får overganger hos den lokale møllern? Jeg fikk en eletrikerkompis til å koble mine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2008 Har du org. Xenon lys på bilen i fra før? For da passer ikke disse i de nye lyktene for der er det vanlige pærer. og org. xenonlys pærer er ant. DS2. I tilfelle må du ettermontere xenon kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2008 dt stemmer.. hvorfor byttet lykter egentlig?? org xenon går ikke inn.. ang koblingen til ringene er dt som regel med en bruksanvisning å ett rele å noen ledninger! Lykke til Mvh Joachim V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...