Bergen: Glattkjøring på Voss

Anbefalte innlegg

Blir det noe glattkjøring på voss i år? det utgikk i fjor, og hadde vert kjekt å fått til i år. BMW klubben var å lekte seg sist helg.

 

Eller hva synest folket? - Og når det er så fint vær på vestlandet hadde det jo vert knall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært artig det, men koster det da 650,- per bil??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før så har klubben/lokallalget leid banen for dagen/noen timer, og har vel betalt 200kr per bil for dem som vil kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er på planen, men vi har ikke fått noe dato fra de på voss enda! Men vi venter i spenning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den banen på sotra då? noe drit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå fått datoen!!! Det blir Søndag 1 Juni!! Men legger ut info om dette i kveld.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den banen på sotra då? noe drit?

 

Går jo an å spørre der også da, har sett folk race rundt der også før... I ikke-kjøreskolebiler.

 

Ble også brukt som go-kart bane tidligere så funker nok an å leke seg der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka skjer med meg og datoer for ting i klubben???

1. juni flytter jeg...: bh :

 

(for de som ikke vet: hver tirsdag går jeg på byggteknisk teorikurs, så lokallagstreff annenhver tirsdag utgår....ut året. Valdrestreffet måtte utgå pga konfirmasjon, det måtte også siste-søndagen-i-april-treffet. Håper trenden snur snart...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kortere vei til sotra da. Hadde vært greit å få til en dag der og. Jeg skal levere masteroppgaven min 2.juni, så passer nok dårlig søndag 1.juni å dra helt til voss.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeeeeeeeeeeey....endelig glattkjøring! drive.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sotra høres fint ut! Mulig å dette til istedet for Voss???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sotra hadde vært konge det og folkens.... Men Voss er jo enda mer konge siden vi får kjørt litt sammen også: rock : Kolone til Voss er supert. Blir litt mer tur av det hele..: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter gjerne på en tur til Voss om noen har plass. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sotra høres fint ut! Mulig å dette til istedet for Voss???

 

Synes det blir helt feil å komme med slike forslag nå etter vi allerede har et oppleg i boks. La oss heller glede oss over at Thomas har fått ordnet med en plass og en dato. Det er selvfølgelig synd for de det ikke passer for, men det vil alltid være noen som ikke kan desverre. Det er ikke noe vi får gjort noe med.

 

Veldig bra tiltak Thomas, gleder meg til å oppleve denne turen da jeg aldri har kunnet være med tidligere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det blir helt feil å komme med slike forslag nå etter vi allerede har et oppleg i boks. La oss heller glede oss over at Thomas har fått ordnet med en plass og en dato. Det er selvfølgelig synd for de det ikke passer for, men det vil alltid være noen som ikke kan desverre. Det er ikke noe vi får gjort noe med.

 

Veldig bra tiltak Thomas, gleder meg til å oppleve denne turen da jeg aldri har kunnet være med tidligere :)

 

Feil å komme med et sånt forslag? Må jo kunne gå an å komme med noen innspill vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TUSEN TAKK! Så får vi heller se om vi kan få til en tur på glattkjøringsbanen på Sotra til høsten eller noe sånn. Jeg gleder meg iallefall enormt mye tl og herje litt rundt på banen. Det blir også leid inn en kjørelærer som vil sitte på med dem som ønsker dette....viktig og også få noe lærdom ut av kjøringen.

 

Håper dere ALLE stille opp! Og at vi få en kjempe dag på Voss.

 

Info kommer.

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil å komme med et sånt forslag? Må jo kunne gå an å komme med noen innspill vel?

 

Synes det blir feil å komme med forslag om å bytte til Sotra i stedet for Voss, etter at avtalen er i boks. La oss heller glede oss over det de har fått til nå, og komme med forslagene litt i forkant neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når på døgnet er dette?

 

Kiss konsert på Koengen også. Klarer jeg å få med begge deler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette for Bergen lokallag, eller er det åpent for andre også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer egen tråd om dette iløpet av dagen. Men vi har banen fra 10.00 og utover. Det er bare og kommer fra andre lokallag også dersom dere ønsker dette, Det hadde jo bare vært kjempe gøy og fått med flere folk. Men da må jeg vite sånn ca hvor mange det er som kommer. Ta da dette med meg på PM.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på vi klarer å få med oss glattkjøring OG Kiss konsert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på vi klarer å få med oss glattkjøring OG Kiss konsert ;)

 

JEPP : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... så synd at eg skal over fjellet den helgen da. Får reise hjemover en dag tidligere eg da, og stille med Passat og campingvogn....he he!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.