Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et avtagbart hengerfeste.

Noen som veit pris og evt hvor jeg burde gjøre det?

M.V.H

Stian Engebakken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg har nettopp bestilt Westfalia fra http://bertelshofer.com/

Til min 2002 A4 Avant, ser det ut til å bli ca 3500 for feste, ledninger og 13/7 adapter.

Dette er med norsk MVA og frakt.

Eventuelt kan du høre med Veng som forhandler Brink.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om Brink's hengerfester er avtagbare, så er det fremdeles synlige deler når kroken er tatt av, var sånn på et jeg var med og montere på en Passat 3B.

Jeg har selv et Westfalia feste på min bil, og her er absolutt ingenting synlig når kroken er tatt av. Strømpluggen henger på en slags "hengsle" så den vippes opp bak fangeren når den ikke brukes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om Brink's hengerfester er avtagbare, så er det fremdeles synlige deler når kroken er tatt av, var sånn på et jeg var med og montere på en Passat 3B.

Jeg har selv et Westfalia feste på min bil, og her er absolutt ingenting synlig når kroken er tatt av. Strømpluggen henger på en slags "hengsle" så den vippes opp bak fangeren når den ikke brukes.

Jeg ville også gått for orginalt eller westfalia av samme grunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden litt, er det noen som vet prisen på å ettermontere (på ny bil klar til levering) hengerfeste på en Tiguan (T&F) hos Møller ?

Knall om noen i Møllersystemet hadde visst dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har lest på forumet her tidligere, ligger det på 9-10 lapper...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden litt, er det noen som vet prisen på å ettermontere (på ny bil klar til levering) hengerfeste på en Tiguan (T&F) hos Møller ?

Knall om noen i Møllersystemet hadde visst dette..

Veil koster det:

ca 15000 for svingbart

ca 9500 for fastkrok

Men det ettermonterte svingbare har IKKE lik utførelse og funksjon som det fabrikksmonterte.

Det har ikke wire for utløsning av krok (den er under ett lokk i fangeren på orginalmontert) man må bøye seg ned og løse ut kroken med en spak. I tillegg så er ikke kabelsett/kontakt integrert i selve kula slik som det er på det fabrikksmonterte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.