#1 Skrevet Mai 6, 2008 Hei, de nedredørlistene på a4min har rusta seg løs fra døra og tenkte jeg skulle kjøpe nye. Men hvordan er de festet? har 2 som er på vei av og, hvordan få de av? rive dem av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2008 jeg tror det skal være å rive disse av. mener de sitter i klips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2008 Åssen får jeg de på ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2008 Kjøper nye klips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2008 De er festet med en stykk stjerneskrue som du løsner fra innsiden, så er det bare å dra de forsiktig av i retning bort fra skruen langsmed døra. Montering er samme prosedyre motsatt vei. Pass på at det ikke er dritt i øvrekanten på lista så du ikke lager en deilig ripe bortover døra Har klips liggende hvis du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2008 hei, om de har løsnet ville jg bare ha flekket de av og vasket grundig sett etter rust eller andre korusjoner, a4 er extrem på rust der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...