#1 Skrevet Mai 6, 2008 Mange fra dere som skal oppover til Våler på hovedtreff eller? Tenkte og kanskje ha noen kjens folk og leke med oppe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2008 Jeg skal ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2008 Mange fra dere som skal oppover til Våler på hovedtreff eller? Tenkte og kanskje ha noen kjens folk og leke med oppe der. Mr.Løveee! Jeg skal oppover og vi kan vel leke igjen vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2008 Jeg skal oppover i alle fall:) blir ingen andre fra lokallaget deres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 Ey, det blir konge det er alltid artig og leke med dere Blir vell noen få herfra bare tenker jeg. Er vell BUGrun som drar det lengste strået tenker jeg.. Nå gleder jeg meg my! Er Jägermeister'n og campingen med og eller? Stort sett dem faste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2008 Er vell BUGrun som drar det lengste strået tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2008 X2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2008 Men ikke på denne karen, Patriot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2008 Kaster meg på hvis jeg har fått igjen audi'n jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2008 Men ikke på denne karen, Patriot! X2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2008 X2 X3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2008 Jägermeister'n stiller i år au.. Svikter ikke Våler for no vw-treff i utlændet PS.. For min del så drar jeg nedover til Våler da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 9, 2008 Lillejordet blir med mæ japseblekket og tenker jeg. Må jo få lov til å se på skikkelige biler han å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2008 jordet også, dette er dømt til og bli kos dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 10, 2008 jaja men da er det jo stin brakke fra mjøsa da.. Det blir nok en artig kveld tenker jeg meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 10, 2008 jaja men da er det jo stin brakke fra mjøsa da.. Det blir nok en artig kveld tenker jeg meg.. 1 artig kveld?? jeg skal opp fredag! så for meg blir det 2 kvelder Og kommer flere fra mjøsa,men ikke alle er medlemmer,men potensielle alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 10, 2008 ja mulig det blir 2 på meg også, må bare se an hva jeg har og ligge i. Nekter og ligge i bilen en gang til... Så er telt da som er alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 10, 2008 ja mulig det blir 2 på meg også, må bare se an hva jeg har og ligge i. Nekter og ligge i bilen en gang til... Så er telt da som er alt. hehe.. biltema har telt Fine tette telt Ligge underlag også.. kan si at jeg lå godt i fjor på rudskogen i dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 10, 2008 Det blir nok feltseng og telt, funker fett d egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 12, 2008 skal nok oppover jeg også. bare jeg finner noen å sitte på med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 12, 2008 jeg gleder meg Blir artig og komme til våler igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 12, 2008 Jeg er bare og glede seg nå, håper den nye campen blir bra til vi skal dit da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg kommer med a3'n ferdig koni rigga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...