RS2 Replica grenrør på S2 3b?

Anbefalte innlegg

God kveld bilglade folk..

Er det noen som vet om dette RS2 Replica grenrøret passer rett på S2 3b? Både eksos, w-gate og turbo..

link: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_73&products_id=13133&osCsid=7dd980755a74b274255410c16f30d260

Det er også to type flens å velge mellom..

*Garret T3

* KKK K26/K24

Har montert Turbonetics Turbo med orginal flens på min..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer fint den så lenge du velger med K24/K26 flens..........men du må bytte pinnboltene. Det kan være greit å bytte uansett. Ser 034 har et Hardware mounting kit til den manifolden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar.. Pinnebolter, muttre og alt annet som skal opp blir nok byttet ja.. Så de hadde kit på 034, men bestiller gjennom jobben.. Like greit det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar.. Pinnebolter, muttre og alt annet som skal opp blir nok byttet ja.. Så de hadde kit på 034, men bestiller gjennom jobben.. Like greit det..
Jeg vet at hvis man bruker org. oljeledninger til/turbo blir de litt knappe. Men siden du har en Turbonetics turbo har du vel stålomspunnede teflon-slanger ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan passer dette på AAN? jeg ser Pål her skriver att oljeledninger til turbo blir litt knappe? men det går?

jeg kommer antagelig til å kjøre orginal K24-7000 turbo hvis jeg går for et slikt..

og er monteringa virkelig så jævlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.