#1 Skrevet Mai 6, 2008 I dag, litt vått og bare flott. Men det er ikke så flott lengre når sperra kobler seg ut mitt i en piruett. Jeg har det gamleste quattro systemet og mitt diffen slår seg ut etter ca en runde rundt. Som vi vet går dette på vakum, det har aldri vært bloblem på vintern, men nå! Kan det være triks å kjøpe ei fans El- vakumpumpe til dritten, eller hva skal man gjøre? Etter piruetten så kommer faen meg oljelampa også på, men med mine gode tanker om motoren lar jeg den gå, men hører fort at det ikke er noe oljetrykk. kjører på FK 10w40 og misstenker at oljepumpa trekke luft når jeg piruetter Jeg lar bilen stå i ca 5min, Starter, og alt normalt. Er det olja, pumpa, eller noe annet som er galt. Har lekt litt med tanken om å sveise inn et par vegger i bunnpanna slik at pumpa ikke pumper luft. Her var det mye, bare kom med forslag, jeg må kunne spinne piruetter. Bil: Audi 80 GTE Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2008 bbbbbbump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...