#1 Skrevet Mai 6, 2008 Så den på danmarksplass i dag kl 16- ganske fet bil må jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2008 lurer på ikke om det er samme som jeg ser på møller drotningsvik, står parkert der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2008 felger med blank kant klistret ut i hjulbuene - veldig senket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2008 Tror jeg har en mistanke om hvem sin bil dette er, i så fall er han mekaniker på Møller Drotningsvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 noen bilder eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2008 Det er bilen til Kenneth! Bilen kan ses på Møller vest om dere vil.... Han pleier også og stille på noen treff innimellom. KJEMPE kul bil, med fult Rieger kitt og felger/senk. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2008 Det er bilen til Kenneth! Bilen kan ses på Møller vest om dere vil.... Han pleier også og stille på noen treff innimellom. KJEMPE kul bil, med fult Rieger kitt og felger/senk. TThomaz Hadde en mistanke om det var Kenneth sin ja:) Bilene til Kenneth har en tendens til å være veldig svart og litt ekstreme he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2008 Få ut noen bilder av vogna nå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2008 Men det er ikke WIDE BODY kitt på bilen....Kun front/skjørt/hekk fra Rieger TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...