#1 Skrevet Mai 6, 2008 Hva slags type motorolje skal jeg bruke på min 1997 A4 1,6 B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2008 Den som har penest kanne:) Har virkelig ikke så mye å si, det som er viktig er hvor ofte den blir bytta. Er omtrent like mange meninger som det finnes typer olje. Kjør 5-40 syntetisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2008 Jeg bruker 10-40W del syntetisk, bruker du tynnere kan den begynne å bruke olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2008 Gjør det noe om man blander del syntetisk og syntetisk? Vet ikke hva som er på fra før av, men trenger påfyll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 Oljer med API og/eller ACEA har som krav at de skal være blandbare med alle andre API og/eller ACEA merkede oljer. Kan være bra å skifte olje tidligere når man blander oljer siden oljeselskapene garantert ikke vil dekke dine utgifter hvis du får oljerelaterte motorproblemer med miksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...