Anbefalte innlegg

ja som topic sier,noen som vet hva det vil koste på ett normalt verksted å bytte clutch på denne bilen,ble litt mere moment i motoren etter chipping,og det likte ikke den gamle,tenkte på å sette i en litt kraftigere når jeg først skal skifte en dag,tips til hvilken settes stor pris på.

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPEC 2+ / 3+ :-)

Fra 4.500,- til 6.500,- i pris tror jeg :-)

Genial clutch!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPEC 2+ / 3+ :-)

Fra 4.500,- til 6.500,- i pris tror jeg :-)

Genial clutch!

Kanon, det er vel prisen for selve clutchen det da tenker eg,må vel da regne me ca 10 lapper for ett clutchbytte: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja.. 4/5t sikkert beregnet på skifte. Timeprisen blir vel alt etter hvor du vil ha det gjort, selve delene er billig. fra 4500 - 6500 som nevnt her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja.. 4/5t sikkert beregnet på skifte. Timeprisen blir vel alt etter hvor du vil ha det gjort, selve delene er billig. fra 4500 - 6500 som nevnt her

takk takk,mmmmja då får eg starte jakten på priser hos de forskjellige verkstedene: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med deg en kompis og skift clutchen selv.! grei jobb dette

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med deg en kompis og skift clutchen selv.! grei jobb dette

Christian

hmmm mja du mener det at det lar seg gjøre uten ett verksted besøk altså,kanskje du sko hatt deg en Ølen tur igjen då : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ga 3500kr for kun jobben på min hos ett lokalt verksted,så er ikke sååå galt det synes jeg. ;) Møller skulle vell ha 10-11K meeeeener jeg + for deler.... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ga 3500kr for kun jobben på min hos ett lokalt verksted,så er ikke sååå galt det synes jeg. ;) Møller skulle vell ha 10-11K meeeeener jeg + for deler.... : rolleyes

oiii,får jeg det for ca den prisen(3500kr) er det jo ikke så gale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å gjøre det samme da chipping og girkassebytte ligger vagt i horisonten. Hvem selger disse clutchene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet en steg 2 clutch ifra ECS tuning med enkel masse svinghjul. kitet er beregnet på 1,8t og oppgraderer på de til 240mm svinghjul samtidig. steg to leveres med original rs4 2.7bit trykkplate og lamell samt alt man trenger til monteringen og skal holde til ca 650nm. Min er under montering nå så det kommer nærmere info når bilen er på hjula igjen. Man trenger noen biter i tilleg for at alt skal funke på dieselen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er spent på hvordan det vil være med enkeltmasse svinghjulet på bilen din Espen.. Let us know.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne litt =)

Clutchen på min må byttes snart pga chip ;p Er d vanlig at clutchen ikke holder 100k, blei vel chippet på 75k ca. Å er det lurt å kjøpe en forsterket kontra orginal? Hva skjer med en forsterket clutch..går dette utover girkassen da? Takker for svar =)

Mvh Børge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har enkelt masse i min 2.0 tdi, bråker fælt, men funker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.