#1 Skrevet Oktober 7, 2004 disse bør alle Ur quattro kara intrisere seg for! 1984 1981 1986 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2004 s2 sedan s2 sedan 2 s2 avant S2 coupe aby s2 coupe 3B 3 * S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2004 dette er oversikta for å gjøre d enkelt oversikt AUDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2004 Jeg fikk tak i en S4 brosjyre fra 1992 fra Tyskland,fikk den i posten igår. Masse kult lesestoff. Ikke all verdens fargevalg på S4 i 92 faktisk......brosjyra ser faktisk splitter ny ut. Betalte 4 Euro for brosjyra å 2 Euro i porto hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2004 Opprinnelig postet av Pål Fivelstad Jeg fikk tak i en S4 brosjyre fra 1992 fra Tyskland,fikk den i posten igår. Masse kult lesestoff. Ikke all verdens fargevalg på S4 i 92 faktisk......brosjyra ser faktisk splitter ny ut. Betalte 4 Euro for brosjyra å 2 Euro i porto hehe hvor kjøpte du fra? ebay? hørtes ut såmm et knallkjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2004 Ebay ja.........knall-kjøp!!! Står jo en lang liste over alt utstyr man kunne få og farge/interiør-kombinasjoner osv osv osv osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2004 må vel dit regelmessig å lete til min 89mod ur jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...