#1 Skrevet Mai 7, 2008 noen som har erfaring med denne? får rabatter fra jobben på motek, så vurderer å kjøpe vis den er bra og har en grei pris... drillene til festool er greie synes jeg:) http://www.motek.no/wsp/motekweb/frontend.cgi?func=frontend.show&template=m_webprod_node&nodeid=89883 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2008 Festol er jo kjent for å være veldig bra håndverktøy iallefall, hvordan denne er vet jeg ikke, men den er vel sikket av veldig bra kvalitet. vet du hva den koster veiledende? har også rabattavtale på motek via jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2008 Festol er jo kjent for å være veldig bra håndverktøy iallefall, hvordan denne er vet jeg ikke, men den er vel sikket av veldig bra kvalitet. vet du hva den koster veiledende? har også rabattavtale på motek via jobb. kan høre etter så fort jeg får tid! er på skole nå, men er tilbake på jobben neste uke... sender deg en PM jeg med pris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2008 Brukt festool maskin litt og den fungerer helt greit i forhold til pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2008 Husker du veiledende pris på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2008 Vi bruker festtools sin poleringsmaskin på jobben. Fungerer ganske bra syns jeg. Ikke det at jeg har hvert borti så veldig mange poleringsmaskiner til å sammenligne med da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...