#1 Skrevet Mai 7, 2008 Korleis kan eg senke A6`en bak? har skifta fjører framme, men bak er det luft fjører? nåken måte å få den nermer bakken på? bruk av pc? noen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2008 Så vidt jeg vet må du bytte til normale fjærben uten nivåregulering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2008 hmmm... har hørt noen seie at en kan gå inn med pc å senke den bak.................. hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2008 Jeg har hadde luft bak på min, men monterte KW coilover. Jeg vurderte å beholde luftfjærene bak. Den store fordelen med det er jo uten tvil at bilen aldri blir lavere enn den er oppsatt til og være, uansett last. Byttet pga høy km stand på demperne som har en fantasipris tenker jeg. Du skal kunne bruke vagcom til og senke med. Har aldri prøvd selv men du skal kunne lyve for styreenheten hvor høy bilen er på grunninnstilling. Jekk bilen til ønsket høyde og ta ny grunninnstilling vis jeg ikke tar helt feil. Du kan også justere på armen/sensoren med og flytte denne. Trenger du nye belger har jeg to nesten nye liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...