Ettermontering av "Rygge" sensor?

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt meg en 04 Passat highline, desverre uten rygge sensor.

Og har tenkt en del på at den bedre halvdelen går fra en 206 : eek :

Her tenkte jeg at dette må det gjøres noe med. og sender mail til møller, om det går ann å ettermontere. : klø : joda sier møller ikke noe problem :)

sender mail til diverse verksteder, inklusive ett over grensa, og får til svar at desværre så gjør vi ikke denne jobben....

Neivel : klø : forskjell på liv å lære tenker jeg da. : bh :

hadde lyst til å fikse dette med orginal deler og ikke ende med en jalla løsning, men måtte lete litt.

i england på http://www.vwaudiforum.co.uk fant jeg flere tråder om temaet.

der var det tydeligvis mulig å få orginalt, men prisen var horribel, så de gikk omveien via en orginal Exclusiv underfanger bak, og monterer uorginale sensorer. og er tilsynelatende fornøyd med dette..

Mitt spørsmål er som følger. Er det noen her som har erfaring med problemet ?

Løsningen ?

Eller har alternative løsninger?

:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkerings sensor er vel framme og rygge sensor er vel bak.

Etter montere rygge sensor er ikke noe problem å ettermontere.

har du mørk farge på bilen tranger du ikke lakkere de heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for innspillene, så får jeg vurdere mulighetene, og se hva jeg skal velge å gjøre.

kufatec ser jo lovende ut og hvis de passer rett inn i en orginalfanger med hull så blir det jo bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selger slike ettermonteringssett hos http://www.kufatec.de Så ta en titt der...

har sjekket med Kufatec og et komplett sett koster 550 €

er jo litt penger, men skal ikke se bort i fra at det blir tidlig jul i år : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.