#1 Skrevet Mai 7, 2008 For et par uker siden sluttet plutselig sentrallåsen min å virke (ettermontert Defa) i noen dager, før den plutselig begynte å virke igjen. MEN, etter dette skjedde får jeg ikke opp bagasjelokket lenger Får ikke vridd om nøkkelen i låsen, og den låser seg ikke opp når jeg låser opp bilen med sentrallåsen heller. Så er det noen som har noen lure tips til hvordan jeg kan få den opp? For det er vel ikke noe håndtak på innsiden heller, så vidt jeg har sett. Takk for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2008 For et par uker siden sluttet plutselig sentrallåsen min å virke (ettermontert Defa) i noen dager, før den plutselig begynte å virke igjen. MEN, etter dette skjedde får jeg ikke opp bagasjelokket lenger Får ikke vridd om nøkkelen i låsen, og den låser seg ikke opp når jeg låser opp bilen med sentrallåsen heller. Så er det noen som har noen lure tips til hvordan jeg kan få den opp? For det er vel ikke noe håndtak på innsiden heller, så vidt jeg har sett. Takk for all hjelp! Kommer du til bagasjen igjennom baksetet eller? Jeg glemte å montere det staget etter jeg lakkerte bilen og ble stående med bakluka igjen.. Men kom til igjennom skiposeluka med en stav som jeg vippa opp det staget igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2008 Null stress, har nedfellbart baksete. Takk og lov! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2008 Null stress, har nedfellbart baksete. Takk og lov! Da er det jo bare å krype inn da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 Da er det jo bare å krype inn da... Kjedelig å gjøre det hver gang da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2008 Null stress, har nedfellbart baksete. Takk og lov! Noen som har det.. Hehe, håper aldri min låser seg igjen, da jeg har fullt karros bak bakseter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, ja...Hadde vært fint å fått opp den luka liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2008 Noen som har det.. Hehe, håper aldri min låser seg igjen, da jeg har fullt karros bak bakseter. Jeg har også kaross-plate bak der.. + at jeg hadde en svææær basskasse bak der når det skjedde.. Men fikk såvidt en liten stang inn der så jeg fikk bøyd opp det lille staget til åpneren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2008 Men altså for å få åpna den så må jeg krabbe inn fra kupéen, få løsnet trekket på innsiden og så vippe opp no greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2008 Men altså for å få åpna den så må jeg krabbe inn fra kupéen, få løsnet trekket på innsiden og så vippe opp no greier? Jepp... vet ikke om du har sånn deksel på innsiden av luka, det har ikke jeg iallefall.. Men du ser et stag som går fra låsekassa og opp til den knappen ute.. Løft opp den, så går luka opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2008 Innsiden er dekket av et trekk/deksel ja, men burde være mulig å få skrudd det løs. Får se om jeg får det til. Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2008 Du kan borre hull gjennom bagasjeluka også, det måtte vi gjøre på gamle A6'en til far.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2008 Jeg tror nok jeg prøver å åpne den fra innsiden først jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...