#1 Skrevet Mai 7, 2008 hei!har satt inn en 20v 7a i en 90 10v.problemet er at 20 v motor kommer fra en bil med abs,og det har ikke 90n min!så hvordan få vakum til bremsekraftforsterkern?bytte innsug?forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2008 hei!har satt inn en 20v 7a i en 90 10v.problemet er at 20 v motor kommer fra en bil med abs,og det har ikke 90n min!så hvordan få vakum til bremsekraftforsterkern?bytte innsug?forslag? Kan ikke hente fra en slange et sted? Bor et hull i innsuget om nødvendig os ta ut vakum der i fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2008 Er tatt fra her på min 7A typ 85: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2008 kansje like greit og lage et hull da?og skru inn en nippel?el er det noe bak den nippelen som spiller inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...