#1 Skrevet Mai 7, 2008 (endret) samlet alle golfene i dag for en liten photoshoot, hiver inn noen bilder jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2008 ..................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2008 ................................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2008 , , , , , , , , , , , , , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 siste bildet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2008 Kult! Alltid artig med noen familie treff, hehe:) A.J. Ps: Litt plastfornyer på fangere, så blir det nice;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2008 har fått litt flere golfer på tunet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2008 .......... ............ ........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2008 siste i denne omgang, men hvem vet, kansje det kommer flere på tunet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2008 Må da være slitsomt å parkere alle sammen, ikke minst holde oversikten på nøkler og sånn? Men også utrlig kult med så mange biler på en eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2008 tøft.. ha så mange golfer samtidig.. det har jeg tengt mye på jeg og. har jo 2 mk 2 men du tar jo kaka hehe.. men skjøner hvorfor du havner for det meste på VW Golf av en eller annen model eer jo de gromeste og ikke minst ivertfal mk1 og 2 er blit ganske klassiker g jeg tror golf kommer til og leve for altid.. PS: den tornado røe golferten din er sooon passe grom;) liker det du har gjort med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2008 Må da være slitsomt å parkere alle sammen, ikke minst holde oversikten på nøkler og sånn? Men også utrlig kult med så mange biler på en eier hehe, har eget nøkkelskap så det går fint Men er litt styr å kjøre dem dit for å ta bilde. er ca 1 km fra der de står parkert, så ble noen turer frem og tilbake tøft.. ha så mange golfer samtidig.. det har jeg tengt mye på jeg og. har jo 2 mk 2 men du tar jo kaka hehe.. men skjøner hvorfor du havner for det meste på VW Golf av en eller annen model eer jo de gromeste og ikke minst ivertfal mk1 og 2 er blit ganske klassiker g jeg tror golf kommer til og leve for altid.. PS: den tornado røe golferten din er sooon passe grom;) liker det du har gjort med den. hadde en 16V som førstebil så er nokk det som har "smittet" meg. Men tror det holder med 2ere nå, men har litt lyst å få tak i en 1er ogdå Kan desverre ikke ta æren for å ha bygd den røde, ble kjøpt slik. Men litt småting og litt vedlikehold for å få den siste finishen skal jeg nokk få til . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...