#1 Skrevet Mai 8, 2008 Har lest mange trådar der folk snakkar om denne ventilen her. Men hvilken ventil er det? hva er dens funksjon? Kor finn eg den? Bør eg bytte den? Vil eg få fordelar med å bytte den? Eventuelt hvilken type bør eg skifte til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2008 Er det ingen som gidder å svare deg her a? hehe.. N75 er den ventilen som justerer ladetrykket ditt. Den sitter montert på innsugslangen til turboen, har to småslanger koblet på seg også. Den ene kommer fra turboen og den andre går til wastegate'n. Det er vel noen andre typer av denne, noen skal visstnok være bedre enn andre, men hvem som er best o.s.v vet ikke jeg. Den originale fungerer vel bra, så lenge den gir riktig trykk...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2008 Er det ingen som gidder å svare deg her a? hehe.. N75 er den ventilen som justerer ladetrykket ditt. Den sitter montert på innsugslangen til turboen, har to småslanger koblet på seg også. Den ene kommer fra turboen og den andre går til wastegate'n. Det er vel noen andre typer av denne, noen skal visstnok være bedre enn andre, men hvem som er best o.s.v vet ikke jeg. Den originale fungerer vel bra, så lenge den gir riktig trykk...? Ingen som bryr seg om meg Bra du er snild da Harald Janei har berre lest at det er så mange som har dreve å skifta denne , og regna med at det var ein grunn til det , men dei trådane eg har lest har der aldri våre fortalt kva denne igrunnen gjer. Men nå har eg iallefall fått vete det Ja eg har også lest at den eine skal vere bedre enn den andre , også nokon som snakkar om raskare spool up, men det kan no vere at dette berre er oppspinn (haha) ((host)) Dette har eg ingen formeining om , var derfor eg skulle høyre om det var andre som hadde skifta denne og om der var nokon merkbare forskjellar. Men siden denne regulerer ladetrykket, kan den då ha noko med det eg plaga med å gjere? Altså at eg gir ut bilen på første gear, begynder å lade turbo og deretter er det som eg mister effekten eit halvt sekund og deretter fortsetter turboen å lade vidare.... er som ein tegner ein effektkurve der du har ein jamn stigning,men så kuttar du ut eit halv sekund av den..... Steikje flenke å forklare , eller ikkje , men håper ein eller annan forstår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...