Delenr til Seat Ibiza Cupra leppe (bilde i tråd)

Anbefalte innlegg

Har noen der ute muligheten til å hjelpe meg med delenr til denne leppa ( se vedlagt bilde ) Møller Hamar klarte ikke å hjelpe meg når jeg var der. Så hvis noen har dette liggende eller har mere peiling på å søke etter sånt en meg så hadde det vært veldig kjekt.

 

Trenger da såklart delenr pr side vil jeg tro.

 

2929_uni-122_1.jpg

 

2929_uni-122_2.jpg

 

2931_uni-122_3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en slik liggende jeg rolf,prøvde å modde den på 16v`en men ga opp så du kan få den om du vil

delenummer: 6K0 805 903 E

Den orginale er 1 hel del og ikke to halvdeler

 

Men denne er like "kort" på sidene som VR6 spoileren om jeg ikke husker feil

 

se her for mer info

http://www.gtiklubben.nu/index.php?m=2&sbm=10&id=54

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en slik liggende jeg rolf,prøvde å modde den på 16v`en men ga opp så du kan få den om du vil

delenummer: 6K0 805 903 E

Den orginale er 1 hel del og ikke to halvdeler

 

Men denne er like "kort" på sidene som VR6 spoileren om jeg ikke husker feil

 

se her for mer info

http://www.gtiklubben.nu/index.php?m=2&sbm=10&id=54

 

 

 

hvor mye har du modifisert den da? Tar den gjerne jeg. Så jeg kan se på hvor mye jobb det blir her. regner egentlig med at den er like "stutt" i endene som vr6 leppa ja. men nå har jeg plastsveisa såpass mye ellers at detta blir nesten bare barnemat snart :P Skal du på trackday på lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye har du modifisert den da? Tar den gjerne jeg. Så jeg kan se på hvor mye jobb det blir her. regner egentlig med at den er like "stutt" i endene som vr6 leppa ja. men nå har jeg plastsveisa såpass mye ellers at detta blir nesten bare barnemat snart :P Skal du på trackday på lørdag?

 

Har kappet av de lange tappene slik som det står i den monteringanvisningen fra GTI klubben.

Skal ikke det men du kan jo stikke innom på vei fra Rudskogen.

Har delene fra Performance Cafe kommet så ta gjerne med de ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kappet av de lange tappene slik som det står i den monteringanvisningen fra GTI klubben.

Skal ikke det men du kan jo stikke innom på vei fra Rudskogen.

Har delene fra Performance Cafe kommet så ta gjerne med de ;)

 

 

Okai. de hadde nok passa på passaten da den har lengre fester en golfen. Men må nok skru litt uansett.

 

Ringer på når jeg er på vei opp igjen fra Rudskogen jeg da :)

 

Hvis pakka kommer før helga så slenger jeg de med i bilen vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.