#1 Skrevet Mai 8, 2008 2008 International Engine of the Year awards announced Judged by a panel of 65 renowned motoring journalists from 32 countries, the IEOTY awards highlight and acknowledge engine engineering excellence. Using their impressions from driving the latest cars, judges find powerplants that offer the best driveability, performance, economy, and refinement, and reward manufacturers for the successful application of advanced engine technology. And the winners are… drumroll please: Sub 1-Liter: Toyota 1.0L three-cylinder 1.0L - 1.4L: VW 1.4L TSI Twincharger 1.4L - 1.8L: BMW-PSA 1.6L Turbo 1.8L - 2.0L: VW/Audi 2.0L Turbo FSI 2.0L - 2.5L: Subaru 2.5L Turbo 2.5L - 3.0L: BMW 3.0L twin-turbo inline-six 3.0L - 4.0L: BMW 4.0L V8 Above 4.0L : BMW 5.0L V10 http://www.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2008 Sterkt av BMW som vinner 4 av 8 klasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2008 Sterkt av BMW som vinner 4 av 8 klasser. Bmw har alltid stilt ganske sterkt i den "konkurransen" der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2008 Ja og det irriterer meg, kompisene mine som kjører BMW er jo helt hjernevasket, er jo på lik linje med Subaru Solberg wannabe's... Nå går det jo ikke ann å diskutere bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2008 Ja og det irriterer meg, kompisene mine som kjører BMW er jo helt hjernevasket, er jo på lik linje med Subaru Solberg wannabe's... Nå går det jo ikke ann å diskutere bil.. Joda, du må bare åpne øynene for andre merker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2008 Joda for meg er det ingen problem...Jeg er ikke helt merke fanatisk,spiller inge rolle hva det heter så lenge jeg liker å kjøre det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2008 Noen som har oversikt over de eldre Engine of the year-"konkurransene" ?? Mon tro om 2.5 V6 TDI står på den listen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2008 Ja og det irriterer meg, kompisene mine som kjører BMW er jo helt hjernevasket, er jo på lik linje med Subaru Solberg wannabe's... Nå går det jo ikke ann å diskutere bil.. Du bor for nært Finnsnes, Jim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...