VW/Audi vinner Best engine igjen.

Anbefalte innlegg

2008 International Engine of the Year awards announced

Judged by a panel of 65 renowned motoring journalists from 32 countries, the IEOTY awards highlight and acknowledge engine engineering excellence.

Using their impressions from driving the latest cars, judges find powerplants that offer the best driveability, performance, economy, and refinement, and reward manufacturers for the successful application of advanced engine technology.

And the winners are… drumroll please:

Sub 1-Liter: Toyota 1.0L three-cylinder

1.0L - 1.4L: VW 1.4L TSI Twincharger

1.4L - 1.8L: BMW-PSA 1.6L Turbo

1.8L - 2.0L: VW/Audi 2.0L Turbo FSI

2.0L - 2.5L: Subaru 2.5L Turbo

2.5L - 3.0L: BMW 3.0L twin-turbo inline-six

3.0L - 4.0L: BMW 4.0L V8

Above 4.0L : BMW 5.0L V10

http://www.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sterkt av BMW som vinner 4 av 8 klasser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sterkt av BMW som vinner 4 av 8 klasser.
Bmw har alltid stilt ganske sterkt i den "konkurransen" der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og det irriterer meg, kompisene mine som kjører BMW er jo helt hjernevasket, er jo på lik linje med Subaru Solberg wannabe's... Nå går det jo ikke ann å diskutere bil..:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og det irriterer meg, kompisene mine som kjører BMW er jo helt hjernevasket, er jo på lik linje med Subaru Solberg wannabe's... Nå går det jo ikke ann å diskutere bil..:(

Joda, du må bare åpne øynene for andre merker... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda for meg er det ingen problem...Jeg er ikke helt merke fanatisk,spiller inge rolle hva det heter så lenge jeg liker å kjøre det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har oversikt over de eldre Engine of the year-"konkurransene" ?? Mon tro om 2.5 V6 TDI står på den listen : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bor for nært Finnsnes, Jim :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.