Anbefalte innlegg

Fant akkurat og endelig en felg jeg liker svært godt, men til min fortvilelse så passer jo ikke felgen min bil, uten å ha undersøkt noe spesiellt videre nå da men.

 

Her er iallefall felgen, noen som vet om noe lignende??

 

Aldri hørt eller sett noen felger av det merke før heller, Saxo?

 

0033_Felg_TCT908Grafitt_large.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ligna veldig på mesh 2 felgen. bare at den er mørk i senter. broren min kjøpte ett sett med sånne felger med samme farge i senter til bmw`en på velocity motor i usa for noen uker siden.de hadde også til Audi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, interessant!

 

Husker du adressa til den siden?

Tror neppe jeg ender opp med kjøp ifra USA, men hvem vet. Dollaren er jo lav og dagen.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, veldig lyst på denne felgen.

 

Sjekka litt om det går ann med adapater, men da blir det helt feil innpress igjen. : rolleyes:o

 

Det er en liten forskjell på denne, og Mesh felgen du nevner Kim Andre, det er 10 "sett" med eiker på Saxo, og det er 9 på Mesh'en. Mesh felgen er forøvrig veldig lik BBS CH felgen spør du meg.

 

Var jo på let etter BBS CH også, inntill jeg så denne, men det er jo så forbaska typisk at det nesten er klin umulig å få tak i. : bh :: dum :

 

Ingen som vet om noe annet, veeldig likt? :confused::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet de selger Saxo felger på megahjul. Sjekk ut megahjul.no, hvis du ikke allerede har gjort det. Lurte en liten stund på å hive sånne på A4 min.

 

Mvh Ole

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet de selger Saxo felger på megahjul. Sjekk ut megahjul.no, hvis du ikke allerede har gjort det. Lurte en liten stund på å hive sånne på A4 min.

 

Mvh Ole

 

Det er der jeg har de ifra. ;)

 

Fikk også svar fra de igår at de ikke får tak i 5-100, til min store fortvilelse. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.