#1 Skrevet Mai 8, 2008 jeg kjøpte meg en passat for en 6 uker siden:) nå har jeg lakket å stådd i ei helg, for å få blin min litt unik:) legger ut noen bilder av prosjektet:) skriv gjerne hva dere syns:) synes ikke treinteriør er noe fin så jeg lakkerte alt tre i biln kan like godt tjene litt penga mens jeg holder på med mitt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2008 tenkte det skulle stå i stil me resten av daschbordet så det ble matt svart me litt effekt i:) men det ble kjedelig så jeg prøvde å få det til å se ut som bursta alu.. blei ikke så værst;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2008 så var det utvendig demontering av biln. alt som skal lakkes;) fyller ikke så jævla spennanes:P lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2008 Blir skikkelig bra dette her, får lyst og lakke min også, men har karbon så kommer bare til og angre:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2008 takk;) skvettlappan måtte lakke skvettlappan å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2008 sto å slipa fyllern i bakfylla på søndagen.. det gjør jeg ikke en gang til:P jæævla blankt paser.. har ikke lakkert sia jeg var færdig på lakkskola for 2 år sia:P sota baklyktene en liten aning. vakkert? 20" rims;) har bare lånt de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2008 lakka mine 16" sommerfelger å slapp av det skal bli vinterfelger.. har lyst på noen 19" svarte me cromkant;) tror det blir jævla pent på den blin(Y) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2008 sinnsykt nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2008 legger vell ut mere ting etter hvært av sånnt småstasj jeg gjør:) skal ikka ta helt av å style den i alle retninger.. men satser mest på "anonym styling" som ikke vises så godt.. men alikavæll skiller seg ut fra andre passater:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2008 Genialt bra! Dette ser bra ut og likte også den lille toninga på baklyktene:) Fortsetter du slik med å legge litt tid og arbeid i detaljer så blir det en knall tøff passat;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2008 Dæven så bra. Likte spesielt baklyktene Veldig pent. Misynner folk som har tilgang til å lakkere selv... Hadde vert artig. Sparer en del penger også... Gleder meg til å se delene montert på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2008 takker.. sparer myyyye penger.. særlig når man bare betaler for lakken;) ville tone lyktene litt mer. men jeg er redd det kommer til å bli for mørkt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2008 gjømte å ta bilde av biln når den var færdimontert å vaska:P skal få gjort det snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...