Bilder av biler med solfilm (sotet vinduer)

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å sote vinduene mine nå til sommeren, men vet ikke helt styrke på sotingen jeg skal velge. Tenkte meg enten

- 35% på sidevinduene bak, 35% bakvindu og 50% sidevindu forran

eller

- 20% på sidevinduene bak, 20% bakvindu, 35% sidevindu forran

 

Hva foreslår folket?

 

Tenkte også at folk med bilder av biler med sota vinduer kunne legge de ut her og samtidig oppgi styrke på solfilm slik at alle får en viss ide hvordan det blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 35% på alle siderutene, og 20% bakluke?

 

Jeg har dette. Klikk på bilen i signaturen og ta deg en titt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 35% på alle siderutene, og 20% bakluke?

 

Jeg har dette. Klikk på bilen i signaturen og ta deg en titt.. :)

 

Tenker mest på onkel P som er naboen min her på stovner i Oslo. Hvis filmen er litt lysere foran så kanskje de er snille nok til å ikke bry seg. Men din så jo bra ut den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilder av Arve Egeberg sin bil med 20% på siderutene og 5% på bakruta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min med 50% foran og 5% bak (mørkt som natten :P) Bilen har vært igjennom 2 eu-kontroller som jeg vet om med film foran uten at det har blitt påpekt.

 

attachment.php?attachmentid=91169&d=1207

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest personlig at det er finest om hele siden på bilen har samme soting. Da jeg var å spurte på soting hos Hurtigruta ble jeg anbefalt å ha noe mer soting i bakruten enn siderutene. Dette med begrunnelse i at når man ser bilen fra siden skal man "se gjennom" 2 lag med soting, og når men ser gjennom bakruten, bare 1 lag. Så dette skulle da bli like mørkt til slutt. Feks 35 på siden og 20 bak. Vil dei ta deg for soting vil eg tru dei gjør det uansett, men ser tanken med "skjønn" for lettare soting kontra ravnsvart soting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest personlig at det er finest om hele siden på bilen har samme soting. Da jeg var å spurte på soting hos Hurtigruta ble jeg anbefalt å ha noe mer soting i bakruten enn siderutene. Dette med begrunnelse i at når man ser bilen fra siden skal man "se gjennom" 2 lag med soting, og når men ser gjennom bakruten, bare 1 lag. Så dette skulle da bli like mørkt til slutt. Feks 35 på siden og 20 bak. Vil dei ta deg for soting vil eg tru dei gjør det uansett, men ser tanken med "skjønn" for lettare soting kontra ravnsvart soting.

 

Driver nå og vurderer 20% bak og 35% på siden ja, men er det flere som har bilder av dette som kan legge ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se bilen min i min signatur, og ta også en titt på John Ngyuen sin A4 (var hans far som tok min). Vi har 35% på alle ruter på siden og 20 % på bakruten.

 

Jeg var på biltilsynet for å få skrevet senkesett i vognkortet. Han reagerte på vinduene, men når han studerte dem nærmere kom han frem til at de måtte være sånn, så bilen ble godkjent. Har også være på eu-kontroll hos Møller (inkl etterkontroll etter jeg måtte bytte hjullager bak) og de sa ingenting de heller. Har blitt stoppet i kontroll av politiet, men de så heller på hele bilen og kom frem til at jeg var en som hadde orden på bilen min :cool: Dette var ved høylys dag, der vinduene ikke ser fullt så mørke ut, så det er mulig utfallet hadde vært noe annet om jeg hadde blitt stoppet om kvelden : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje greit at jeg svarer litt også da siden min bil har blitt brukt her.

 

det er nå 3 bilen jeg har denne sotingen på og har aldri blitt stoppet enda. værken av BT eller onkel blå

 

filmen ser veldig mørk ut på bildene men er ikke fullt så mørk til vanlig. denne filmen er sånn at det er ganske så lys på dagen og blir mørkere og mørkere jo lengre ut på kvelden man kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.