#1 Skrevet Mai 8, 2008 Noen som driver med lakkering i Kongsberg her, eller har noen å anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2008 Berntie på Skollenborg er lakkerer. Han har lokale under Price Club eller hva den butikken heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2008 Takk, skal sjekke opp. Tror jeg har hørt navnet hans før faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2008 Har ikke stor erfaring med han,men andre er fornøyde med jobben hans. Går ann å høre om pris forslag der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2008 Sendte han akkurat en mail. Var veldig fornøyd med Regnbuen Bilakkering, men han driver vel på Skrim nå etter hva jeg har hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2008 Stemmer det.Regnbuen lakkering var både flinke og rimelige i pris husker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2008 Ellers så har du han som lakkerer for Ljosland og sikkert flere andre i området. Har til huse ved siden av Mercedes/Peugeot (Kbg. Bilsenter). Kongsberg Autolakkering hetter han tror jeg. Jeg fikk lakkert en bakfanger i to forskjellige farger (sølvmetallic og matt grå)... fangeren var ny og ferdig grunnet. Det skulle han ha 2000,- for. Jobben var strøken den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2008 Jepp, har brukt han før engang. Hva syns folket om 5000,- for lakkering av to forskjermer? Må pusses ned noen få rustbobler.. Er det dyrt? Eller er det greit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2008 Jepp, har brukt han før engang. Hva syns folket om 5000,- for lakkering av to forskjermer? Må pusses ned noen få rustbobler.. Er det dyrt? Eller er det greit.. Tar de rusten og al forarbeidet også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2008 De fikser alt, eneste jeg skal gjøre er å ta av frontfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2008 Og..det er framskjermene på en S Klasse 94 modell..så de er rimelig store.. Ikke Vag men håper det er ok alikavel at jeg spør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2008 Og..det er framskjermene på en S Klasse 94 modell..så de er rimelig store.. Ikke Vag men håper det er ok alikavel at jeg spør.. Tror det er en OK pris, hvis noe så i den litt dyre ende. Men er det en strøken jobb med den rusten osv. så hadde jeg nok gått for det. Du kan jo prøve å høre med alle de som er på Kongsberg først for å danne et bilde av åssen prisen er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 9, 2008 Regnbuen Bilakkering har lagt ned;) vi fikk igjen noen skap fra han her om dagen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2008 Takk for svar.. Tror nok jeg gjør det. Litt kjekt å høre fra andre at prisen er ok, er store skjermer på disse bilene og så må det jo litt pussing til også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...