Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter nye felger til vogna mi. Satser på 9,5 eller 10x19 . Noen som har noen gode tips?

Vil helst ha noe som ikke alle andre har. Med andre ord ikke BBS CH eller MTM felger.

 

Må være et i området rundt 20 da jeg synes spacere er fyfy. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lite å velge i i den dimmensjonen desverre... Mille Miglia leverer (leverte.. tror de er ute av prod.) 10*19 EVO tror jeg de heter.

Bestill felger på mål fra statene, da får du noe ingen andre har ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg har jo de . . . . neida: smil :

 

Jeg tror ikke disse felgene er å få tak i lenger, altså i 10x19?

 

Jeg har hørt rykter om at Compomotive har kommet med 19" felg, men jeg vet ikke om den kommer i 10x19" ? Der kan du ihvertfall bestille innpress osv som du vil ha det.

 

Evt så kan man se litt etter noen litt nøytrale Japanske "racing" felger der det også burde være mulig å bestille innpress osv på mål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter nye felger til vogna mi. Satser på 9,5 eller 10x19 . Noen som har noen gode tips?

Vil helst ha noe som ikke alle andre har. Med andre ord ikke BBS CH eller MTM felger.

 

Må være et i området rundt 20 da jeg synes spacere er fyfy. :)

 

1 tomme større, men en RS4 synes jeg fortjener BBS LM 10,5x20 ET36 med Yokohama 275/25 20 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 tomme større, men en RS4 synes jeg fortjener BBS LM 10,5x20 ET36 med Yokohama 275/25 20 ;)

 

BBS LM i den dimensjonen hadde vært en grei løsning det, men prisen er nok ikke fullt så grei tror jeg. : bh :

 

Er det noen forhandlere av sportec i norge da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS LM i den dimensjonen hadde vært en grei løsning det, men prisen er nok ikke fullt så grei tror jeg. : bh :

 

Er det noen forhandlere av sportec i norge da?

 

En bil til 500.000 kr fortjener vel hjul til 30-40.000 kr... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, men vet ikke om jeg har helt sansen for BBS LM. :o

Kan like gjerne beholde de BBS RS-Gt felgene jeg har og pusse de opp i stedet da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autotuning Import AS på Råde er Norsk importør av Sportec, Snakk med Bohaugen. Sportecfelgene syens jeg er fine på RS4 B5. Vurderer slike selv. Legger til kontaktinformasjon under om du skulle være interresert.

 

Autotuning Import AS

Jonsten

1640 Rade

Norway

Phone +47 69 285 955

Fax +47 69 285 998

E- Mail: info@autotuning-import.no

contact person: Anders Bohaugen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har flere bilder evt. link til den hvite B5'en over her?

 

Når det gjelder 20" hjul på RS4 B5 så vuderte jeg dette ganske grundig før jeg valgte 19"

Sportec lager en smidd 9.5x20" felg som er båder sterkere og lettere en 10x19" felgen.

Grunnen til at jeg valgte 19" var at jeg kunne få på et breiere dekk på denne (275 istedet for255) og fordi på alle bilder jeg fikk / fant så så bilen for høy / kort ut med 20".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har flere bilder evt. link til den hvite B5'en over her?

 

Når det gjelder 20" hjul på RS4 B5 så vuderte jeg dette ganske grundig før jeg valgte 19"

Sportec lager en smidd 9.5x20" felg som er båder sterkere og lettere en 10x19" felgen.

Grunnen til at jeg valgte 19" var at jeg kunne få på et breiere dekk på denne (275 istedet for255) og fordi på alle bilder jeg fikk / fant så så bilen for høy / kort ut med 20".

 

Det ligger en tråd inne på http://www.dubkorps.com om den bilen en plass, men husker ikke hvor.

 

Har et bilde, men det er viser lite.

palmvert_flaresmall.jpg

 

Før rulla den på disse:

 

rs44.jpg

 

Hva med disse?

http://raderwerks.com/wheels_detail.cfm?section=2&id=108&page=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått deg felger ?

 

jeg har iallefall noen felger tilsalgs evnt. bytte.. 10x19" 3 delte skrudde rh felger. med 275 dekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare bruke adapter det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare bruke adapter det;)

 

"ET0 " og masse risting i rattet på en bil til over 500.000 kr? Ja takk! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

`tciler på at det er noe mer risting på en bil til 500 000 enn på en til 100 000 men.. de bruker jo ofte spacer originalt på porsche biler.. Har du spacere som passer felgene og felger som er lagd for dette (nå vet jeg ikke om disse er det men) så er ikke det noe problem.. endrer bare et på felgene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

`tciler på at det er noe mer risting på en bil til 500 000 enn på en til 100 000 men.. de bruker jo ofte spacer originalt på porsche biler.. Har du spacere som passer felgene og felger som er lagd for dette (nå vet jeg ikke om disse er det men) så er ikke det noe problem.. endrer bare et på felgene...

 

Nei men litt mer surt å riste villt i kroppen i en dyr enn en billig bil da ;)

 

Har opplevd det motsatte, "proffe" adaptere fra HR med sentrering ristet likevel mer enn jeg likte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skjønner det hadde vert litt skeptisk jeg og til å ha det på en slik bil;) men må lide litt for skjønnheten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skjønner det hadde vert litt skeptisk jeg og til å ha det på en slik bil;) men må lide litt for skjønnheten;)

 

Lider gjerne for skjønnheten med 30 profil dekk og 80mm senk, men risting i rattet pga adaptere eller slingrebolter og japsehjul er vel ingen skjønnhet når man får samme med rett boltsirkel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS hjula som det linkes til har ligget over et halvt år til salgs også... jeg snakket med han i høst engang, da forlangte han 28.000 svenska kronor.

Nå er jo dette ett rent røverkjøp. :)

Disse er jo bolt on med spacere på RS4 med 35 og 20mm omb spacere!

Kjøp å løp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått deg felger ?

 

jeg har iallefall noen felger tilsalgs evnt. bytte.. 10x19" 3 delte skrudde rh felger. med 275 dekk..

 

Har du bilder av felgene da? Pris?

 

 

Gidder ikke å begynne å rote med adapter på rs4'n nei. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.