Noen med kjennskap til BREMBO bremser?

Anbefalte innlegg

Er dette også en GTS-R? Høres ut som det er ca samme spec på denne.

bilde?NewTbl=1&Avis=DI&Dato=20080421&Kat

 

 

Det der er nok bare en vanlig kjedelig GTS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

En ekte mannebil uansett. Skulle det tro det var vrient å få registrert en banebil til gatebruk? Hvor mye er modifisert for å få dette til? Du burde jo nesten opprette egen tråd om denne bilen, selv om det ikke er VAG.

 

Det stemmer nok det, jeg skulle sette hvite skilter på den, men den ble ikke godkjent slik den stod, eller jeg måtte fremskaffe papirer på noen småting, men rart det siden den var godkjent i Sverige, så jeg må vel endre litt på den til høsten, så da kommer det vel skilter på den til neste vår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nok "rødskiltet", gitt ;)

 

Er bilen dårligere av den grunn? :)

 

Og hvor mye eier du din egen bil? Det må jo være kjipt å betale masse i mnd på en ùber kjedelig Passat, og når du skal selge den sitter du ikke igjen med noe. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er den vel tipper jeg, med mindre/uten reklame og blanke lykteglass. Eller har den gule lykteglass? Det hadde vært stilig med gjennomført race-stil.

 

HistoricRacepics009.jpg

 

 

Dette er en raceversjon av GTS-R ja, men dog med en annen frontfanger (to lykter i midten, jeg husker ikke hva den frontfangeren het) og sidepipes. Sidepipes er RT/10 greie, og noen GTS eier har vel syntes at det var stilig og falt for og ødelegge GTS'n med sidepips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen dårligere av den grunn? :)

 

Og hvor mye eier du din egen bil? Det må jo være kjipt å betale masse i mnd på en ùber kjedelig Passat, og når du skal selge den sitter du ikke igjen med noe. :D

 

Akkurat som et kvinnfolk du - tolker ting til verste mening etter eget hode.: rolleyes

 

Poenget var ikke en kvalitetsbeskrivelse, men at det da sannsynligvis ikke var gjort de helt store krumspringene for å tilpasse den regler for gatebruk, slik spørsmålet lød på.

 

Passaten er et komfortabelt transportalternativ - ikke et "alter" jeg tilber og den er kanskje ikke spesielt vesentlig i denne tråden, men jeg "eier" den bilen ganske mange ganger om det er viktig for deg å vite ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv inn et bilde av herligheten da, Siggen!!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- tolker ting til verste mening etter eget hode.: rolleyes

 

 

Det du egentlig innrømmer her er bare min bekreftelse på noen jeg har trodd lenge, du eier ikke dine egne meninger, og det er ikke du som har tenkt ut det du sier.

 

Selvfølgelig bruker jeg mitt eget hode, og jeg tolker bare det folk skriver. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du egentlig innrømmer her er bare min bekreftelse på noen jeg har trodd lenge, du eier ikke dine egne meninger, og det er ikke du som har tenkt ut det du sier.

 

Selvfølgelig bruker jeg mitt eget hode, og jeg tolker bare det folk skriver. :)

 

: haha :

 

Slutt og tolk og konsentrer deg om det som konkret står der du. Det er mye lettere å få riktig: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at dette har noe ditt søk etter festebolter til Brembo race skivene.

Men jeg trodde nå alle race utgavene hadde sidepipes for å bedre luftgjennomstrømningen i hekkdiffuseren. Oreca og Zakspeed GTS-R'ene gikk alle med sideeksos.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.