hjelp til koding av audi nøkkel.

Anbefalte innlegg

Hei noen som har lyst å fortelle meg hvordan jeg koder om nøklene mine til min audi s3 99/2000 mod? har en såkalt vag-com kabel og sikker annet nødvendig utstyr.

både nøkkel funker (testa mot sånn nøkkel tester, og sentrallåsen funker. må bare synkroniseres)

eller om noen er villig til å ta på seg den jobben.. mot selvfølgelig betaling..

takk=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er startsperre trenger man enten å la Møller gjøre dette, eller mulig det går med vag-tacho kabel. Det går ikke med vag-com.

Hvis startsperre er ok, men man kun skal kode fjernstyrt orginal alarm eller sentrallås så trenger man vel ikke noe utstyr. Søk på forumet og du vil finne forklaring, har sett at det har vært diskutert før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, som Steinar allerede har sagt; hvis du skal sync'e fjernkontroll til sentrallås så står det forklart i instruksjonsboka di (modellspesifikt), ellers har du en guide her (klikk meg) som kanskje kan hjelpe, men den er igjen ikke modellspesifikk.

Edit: Et tips når du spør om hjelp og slikt så er det greit å legge inn bosted i profilen din. Det kan gjøre at du får noen flere henvendelser, da man slipper å spørre om hvor i landet du holder til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok tusen takk=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.