#1 Skrevet Oktober 7, 2004 Det er vel mest fra min Golf GTI G60 Syncro men noe annet åsså. ca 45 mb ftp://ftp.xtase.eikern.net/Loenke%2004.mpg Koste meg ute på banen. Men horna i panna ble litt store så det gikk med en felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2004 Hmm, virker ikke....!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2004 Ikke her heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2004 Litt fersk på dette....... http://xtase.eikern.net/index-filer/ Lånke 04.mpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2004 Steike den gikk godt den golfen din. Skal bli morro se dette nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2004 HEI!!! Jeg er jo på film hehe,helt på slutten når Golfen står med flatt hjul. Er jo et lite glimt av den gule racer-bilen jeg "svir" rundt i om dagen også.....gjett hvem som gleder seg til å bytte ut Comboen ("Hundefangern" på lokalmunne) med en 2,2 liters 20v turbo-motorisert sak da !!!!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2004 æøå i filnavn er ikke så bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2004 Dumt at han som filmet ikke fikk med alle de gode sladdene til Tobben,Børge,Pero og resten av Ålesundsmafiaen som sladdet og spant rundt på Lånke-banen i det "FINE" været. Tror ikke jeg har vært så våt på leeeenge. Men det smakte ekstra godt med sinnabrus senere på kvelden da hehe. Den festen tok vel LITT av kan vel de fleste skrive under på :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2004 Ingen som har min fine sladd med tilhørende gressklipping på tape a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2004 Fet video, men den manglet litt rytme ved siden av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 8, 2004 Tenkte jeg skulle slenge på noen lydspor men jeg liker å høre motorlyden....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 8, 2004 ... og takk til meg for ftpplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 8, 2004 Ja takk ja......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 8, 2004 Quattroføre! Også driver en golf og sladder? Bra dere filmer litt action folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 9, 2004 Opprinnelig postet av Håvard Beitland Tenkte jeg skulle slenge på noen lydspor men jeg liker å høre motorlyden....... Helt enig. Vil du ha musikk til så skru på radio'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 5, 2005 Finner ikke igjen vidioen - gidder du legge den ut igjen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...