#1 Skrevet Mai 9, 2008 Spørsmålet skulle vel si det meste. Det jeg lurer på er altså hvordan man bruker denne, eller andre lignende produkter, for å få best mulig resultat. Har forsøkt meg litt på panseret på passaten siden dette er rimelig ille med steinsprut fra før og må lakkes før eller siden. Har dessverre ingen før og etter bilder. Før var imidlertid lakken full av slike vaskerundinger/roser eller hva man nå kaller det. Leste et sted her at man skulle bruke rette overlappende bevegelser for å fjerne disse. Resultatet er imidlertid at jeg fikk rette striper i lakken i stedet for Ser ikke pent ut på kort avstand så dette vil jeg gjerne ha bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2008 du må ta noen bilder for å få dugelige tips tror jeg! Hva brukte du til påføring? Var bilen helt ren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2008 Hei! Jeg brukte paint renovaitor sist sommer på min fars Ford Mondeo. Jeg tok en sikkelig grundig vask først. Påførte AG paint renovaitor Deretter et lag med AG Deep Shine (ultra) også en lakkforsegler... Husker ikke alle produktene i forbi farten, men alt er fra AG Se link for resultater. http://picasaweb.google.no/talleraas/TotalGjennomGangMedAutoglymprodukter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2008 Skal se om jeg kan få tatt noen bilder. Ikke så veldig lett å se ripene uten godt lys. Mulig Jørgen er inne på noe her med tanke på dritt på lakken før påføring. Brukte forøvrig en polerklut til påføring siden jeg ikke hadde noe pads der og da. Nå skal det sies at det ble bedre etter en runde med avfetting, spyling, foamgun, spyling, AG Bodywork Shampoo, en runde med vaskehanske, tørk, spyling, AG super resin, AG ultra deep, og AG Xtra Gloss. Poenget mitt var uansett at jeg ville ha noen tips til hvordan man jobber med produktet. Er rette overlappende bevegelser det rette, eller skal man bruke sirkelbevegelser. Alternativt gi f*** i hele greia å kjøpe maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...