#1 Skrevet Mai 9, 2008 har en S4 93 mod. skal kjøpe ny lmm fordi den funker bare sånn nå og da.. noen som vet hvor jeg skal handle, slik at den ikke koster shorta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2008 Mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2008 Bodø bil(Møller) var billigere enn mekonomen på lmm til 02 passaten min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2008 ok.. da skal jeg høre med disse.. takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2008 Biltema har faktisk LMM`er nå også..... Koster vell drøye 600,- om jeg ikke husker feil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2008 såpass da blir det å sjekke der.. takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2008 synd ikke biltema sender skulle hatt ny selv, men har ikke biltema i nærheten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2008 tror ikke Biltema har LMM til 20VT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2008 Biltema? nei, anbefales ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2008 har biltema hatt så skulle jeg med glede ha forskudds betalt til di.. men problemet er vel at dem ikke har til min motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...