#1 Skrevet Mai 9, 2008 Bilen min starter ikkje for tida har eg funnet ut: eek : Har allerede byttet de to følerne på svinghjulet, men ingen forskjell. Hadde oppe pluggene i dag for å se, disse var tørre og litt hvite å tuppen. Får ikke bensin? Har tenkt på dyser, tett bensinfilter etc. men ikke kommet så langt at eg har fått sjekket dette. Bensinpumpa kan eg høre driver å surrer og går. Noen tips til hva eg skal feilsøke på videre? Takker for svar:) Mvh. R.Strand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2008 Heisann. Så lenge bensinpumpa di går.. så er iallefall all timing på motor og slikt i orden. Jeg vil tro du har en elektrisk feil(føler) som gjør at dysene ikke åpner... Nå kan jeg ikke påberope meg stålkontroll på adu.. men er jo mye likt 3B som jeg føler jeg har rimelig grei kontroll på.. Første jeg ville gjort var å ta en diagnosetest på den, den vil med stor sannsynlighet lede deg på rett vei. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2008 Okey:) Diagnose skal bli tatt første ting i morgen:) så får eg ta det fra der:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...