#1 Skrevet Mai 9, 2008 Nå skal jeg montere xenon kit i hoved lampene mine, men hvordan demonterer jeg hoved lykta på venstre siden? må ha ut denne iogmed at servo tanken sitter rett bak lokket du må ha av for å komme til pæra.. eller noen som har andre tips om hvordan dette kan gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2008 Du må ta av dekselet over servovæske-beholderen. Står en eller to sruer nedi der, i nærheten/under beholderen. Temmelig trangt. Har du byttet på H side? Mye enklere da, for da ser du sånn ca hvordan det henger i sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2008 Nå skal jeg montere xenon kit i hoved lampene mine, men hvordan demonterer jeg hoved lykta på venstre siden? må ha ut denne iogmed at servo tanken sitter rett bak lokket du må ha av for å komme til pæra.. eller noen som har andre tips om hvordan dette kan gjøres? Lampene sitter med 4 skruer. 2 stk ser du helt øverst, og de skrur du helt ut. 2 stk i bakkant nede av lykten (litt værre å se, men de er der) skal kun løsnes og du kan dra lampa rett ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2008 Her er en DIY fra et naboforum Tar med DIY guide for baklyktene og, i tilfelle du får bruk for den engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...