Hvordan Demontere Hovedlykt på en a4 b6 2002??

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg montere xenon kit i hoved lampene mine, men hvordan demonterer jeg hoved lykta på venstre siden?

må ha ut denne iogmed at servo tanken sitter rett bak lokket du må ha av for å komme til pæra..

eller noen som har andre tips om hvordan dette kan gjøres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ta av dekselet over servovæske-beholderen. Står en eller to sruer nedi der, i nærheten/under beholderen.

Temmelig trangt.

Har du byttet på H side? Mye enklere da, for da ser du sånn ca hvordan det henger i sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal jeg montere xenon kit i hoved lampene mine, men hvordan demonterer jeg hoved lykta på venstre siden?

må ha ut denne iogmed at servo tanken sitter rett bak lokket du må ha av for å komme til pæra..

eller noen som har andre tips om hvordan dette kan gjøres?

Lampene sitter med 4 skruer. 2 stk ser du helt øverst, og de skrur du helt ut. 2 stk i bakkant nede av lykten (litt værre å se, men de er der) skal kun løsnes og du kan dra lampa rett ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.