#1 Skrevet Mai 9, 2008 Hei jeg har nettopp kjøpt noen brukte ASA felger som var ganske kankjørte. Han jeg kjøpte de av sa at det gikk an å kjøpe nye ringer til disse felgene. det er bare ringen rundt felgene som er ripete resten er strøkne. Er det noen her inne som vet hvor du kan få kjøpt slike ringer. De på dekkskift sier at sharif ikke kan skaffe de lenger og at jeg må kjøpe nye felger, men jeg nekter å gi opp. Jeg drar utelands for å finne dem også. Kanskje de har det i Sverige,Danmark eller Tyskland- Er det noen her inne som vet hva hjemmesiden til ASA er. -setter veldig pris på alle innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2008 Hjemmesiden er iallefall http://www.asaalloywheel.com/ Det andre kan jeg ikke svare på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2008 Legg ut bilde av felgen. Sikker på det ikke er "fake" skrudde felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2008 han jeg kjøpte dem av i går sa det var ekte ASA felger men dere får se NB skruene går helt igjennom med mutter på baksiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2008 "ekte" ASA er det vel uansett. på mine går det ikke an å skifte ring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...