#76 Skrevet Mai 11, 2008 Regner med det er denne? Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 11, 2008 Mye fine bilder! Noen som har noen av bilen min da? Golf stv.. sikkert kjipeste bilen på treffet og ikke akkurat noen magnet for kameralinsene, men sleng gjerne ut hvis du har bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 11, 2008 Det var et kjempetreff med så mye kjøring man orket! Topp! Har noen bilder av bilen min så post dem her eller send meg en pm! Golf 1 cab.. Tror det er deg på side 2 i denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 11, 2008 Hvis det er noen flere som har bilder av bilen min, hvit type 85 quattro(torehund) så sleng dem ut. Eller hvis du synes at dem er for dårlige til å deles her, så tar jeg gjerne imot på mail.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 11, 2008 Hvis det er noen flere som har bilder av bilen min, hvit type 85 quattro(torehund) så sleng dem ut. Eller hvis du synes at dem er for dårlige til å deles her, så tar jeg gjerne imot på mail.... Har disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 11, 2008 Meg bekjent er det originale Audi-deler, ja. Kosta vel snaue 80k for skjermene og jobben. ...... og automat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 12, 2008 Gammel mot ny Gikk omtrent likt på langstrekka,men tror jeg dro litt ifra. Hvordan gikk det mot TTèn ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 12, 2008 Hvis det er noen flere som har bilder av bilen min, hvit type 85 quattro(torehund) så sleng dem ut. Eller hvis du synes at dem er for dårlige til å deles her, så tar jeg gjerne imot på mail.... Enda en jeg hadde glemt å ta med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mai 12, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mai 12, 2008 Hvordan gikk det mot TTèn ? Hehe.. Du holdt irriterende godt følge Fikk jo målt noen rundetider med racechrono og den beste kom på 1.13.8 noe jeg er godt fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mai 12, 2008 Takker og bukker for bildene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mai 12, 2008 wow, imponert over fotokunnskapene dine Torben... noen av bildne er så sykt skarpe, virkelig fremhevet fartsfølelsen i bildene dine også gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 12, 2008 er det noen som har bilder av gråttesen type 81 quattro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 12, 2008 wow, imponert over fotokunnskapene dine Torben... noen av bildne er så sykt skarpe, virkelig fremhevet fartsfølelsen i bildene dine også gitt... still kamera i program funksjon og ha litt lukkertid, fint å øve på vanlig trafikk, knips og følg bilen, skal litt trening til men resultatet ser du jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mai 12, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 12, 2008 Gråtassen hadde jeg desverre bare "uten" fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 12, 2008 ingen som har noen bra bilder av passaten min altså. den "lave" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 12, 2008 Takk for bilder. Torben du burde bli fast fotograf på treffene Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mai 12, 2008 ingen som har noen bra bilder av passaten min altså. den "lave" Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mai 12, 2008 Er dette nye bilen til Freddy?? åssen gikk den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mai 12, 2008 Er dette nye bilen til Freddy?? åssen gikk den??? Mildt sagt bra:p Uuuutrolig tøff lyd, og en glede å bli forbikjørt av:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mai 12, 2008 Noen som fikk bilde av dieselbrakka mi da? Hadde frøkna sittende på sidelinja men glemte selvf å ta med kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mai 12, 2008 Mye bra bilder fader att jeg ikke kom meg nedover:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mai 12, 2008 Noen Action shots.. tok bilde serier,så jeg legger bare ut noen highlights.. Ingen som filmet meg, det hadde hvert morro å sett og hørt bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mai 12, 2008 Ingen som filmet meg, det hadde hvert morro å sett og hørt bilen Ser ut som om den nye motoren funker i allefall... Har du MM-Racing merker på denne også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...