#51 Skrevet Mai 11, 2008 Er det noen som ved en tilfeldighet tok bilder av min bil på banen? Atlasgrå A6 med 20".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 11, 2008 Her er noen fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 11, 2008 Enda fler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 11, 2008 og enda fler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 11, 2008 Tror jeg må slenge på litt plastikk osv så jeg blir tatt bilde av også haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 11, 2008 Noen Action shots.. tok bilde serier,så jeg legger bare ut noen highlights.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 11, 2008 noen til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 11, 2008 Har noen bilder av bilen min så post dem her eller send meg en pm! Golf 1 cab.. Regner med det er denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 11, 2008 Tror jeg må slenge på litt plastikk osv så jeg blir tatt bilde av også haha Det var du som kjørte en av de sølv golf 4ene? Den uten grill? Har også et par der du jakter på en S4:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 11, 2008 Mye fine bilder! Noen som har noen av bilen min da? Golf stv.. sikkert kjipeste bilen på treffet og ikke akkurat noen magnet for kameralinsene, men sleng gjerne ut hvis du har bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 11, 2008 Ja det er han. Har over 500 bilder selv som jeg driver å laster opp nå. Men går så sykt sakte:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 11, 2008 Det var du som kjørte en av de sølv golf 4ene?Den uten grill? Har også et par der du jakter på en S4:) JA Stemmer.. får du sendt bildene til kjella@fetsund.net? Hadde vært kjempe fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 11, 2008 Enda noen. Fikk også tatt noen bilder av en uheldig kar som fikk lagt bilen sin på taket.. Fin bil er det og! kjempe trist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 11, 2008 Ja det er han. Har over 500 bilder selv som jeg driver å laster opp nå. Men går så sykt sakte:( Du tok noen bilder når jeg lå bak Ken, så hvertfall sånn ut. Ble det noen ut av de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 11, 2008 Mye fine bilder! Noen som har noen av bilen min da? Golf stv.. sikkert kjipeste bilen på treffet og ikke akkurat noen magnet for kameralinsene, men sleng gjerne ut hvis du har bilder Denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 11, 2008 Mye fine bilder! Noen som har noen av bilen min da? Golf stv.. sikkert kjipeste bilen på treffet og ikke akkurat noen magnet for kameralinsene, men sleng gjerne ut hvis du har bilder Den er ikke kjipere enn min, så det så!! Bilen din lå uber pent å veien, la merke til det når jeg lå bak deg. Tror du fint hadde kjørt fra meg med det understellet egentlig bare satsa litt mer i svinga Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 11, 2008 Denne?? Ja, tusen takk for bilder ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 11, 2008 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 11, 2008 Da er endelig bildene lastet opp. Har ikke slettet eller redigert noen ting så ligger masse søppel her også. Men da kan hvertfall folk gå inn og titte selv. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/RudskogenMAI/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 11, 2008 Gammel mot ny Gikk omtrent likt på langstrekka,men tror jeg dro litt ifra. Bilde lånt fra Knut erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 11, 2008 Da er endelig bildene lastet opp. Har ikke slettet eller redigert noen ting så ligger masse søppel her også. Men da kan hvertfall folk gå inn og titte selv. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/RudskogenMAI/ Over 500 bilder og ingen av min?! Huff da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 11, 2008 Da er endelig bildene lastet opp. Har ikke slettet eller redigert noen ting så ligger masse søppel her også. Men da kan hvertfall folk gå inn og titte selv. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/RudskogenMAI/ Var et par bilder av min der så jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 11, 2008 Noen som har noen av bilen min da? Golf stv.. sikkert kjipeste bilen på treffet og ikke akkurat noen magnet for kameralinsene, men sleng gjerne ut hvis du har bilder Jeg siklet veldig på felgene dine:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 11, 2008 Gammel mot ny Gikk omtrent likt på langstrekka,men tror jeg dro litt ifra. Bilde lånt fra Knut erik Jeg som kjørte den nye. Aldri kjørt på bane før - min er original, hva med din? :-). Kjempeflott treff og masse hyggelige mennesker. Dette ga mersmak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 11, 2008 Jeg som kjørte den nye. Aldri kjørt på bane før - min er original, hva med din? :-). Kjempeflott treff og masse hyggelige mennesker. Dette ga mersmak. Min er ikke orginal nei Jeg har kjørt en del men tror ikke det har noe å si ned langstrekken. Var uansett bare til sammenligning og ikke noe negativt ment Du får ta en tur på våler også så får du litt trening,det er utrolig artig og lærerrikt. Anbefaler å ta med en instruktør også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...