Bilder & film fra Rudskogen 10.Mai kan legges her!!! ;)

Anbefalte innlegg

Hehe... Var en skikkelig snål hylelyd av bilen min jo...:P

Hedde lignende lyd i bil jeg hadde for noen år siden

Da viste det seg at en liten sveise pærle hadde lagd en liten

skade i kopressorbladene på turboen

Kansje noe lignende??????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sånn typisk Sierra Cosworth-lyd det derre Tore..: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hedde lignende lyd i bil jeg hadde for noen år siden

Da viste det seg at en liten sveise pærle hadde lagd en liten

skade i kopressorbladene på turboen

Kansje noe lignende??????????

Jeg har en liten skade på to av impellene på kompressorhuset ja, så det er vel sikkert de som gjør det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sånn typisk Sierra Cosworth-lyd det derre Tore..: smil :
: haha ::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på den B7en :-)

Vidar Gustavsen kjørte RS4 B7 sølv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar Gustavsen kjørte RS4 B7 sølv...

Vidar instruerte eieren Lars Sommervold noen runder. Lars kjørte selv etter et par runder med Vidar. Dette er jo en ypperlig måte å begynne å kjøre på bane. Lars er kunde hos Vidar og dette er en del av sevicen (til og med styreformannen var villig til å instruere, men slapp ikke til).

Jeg tror vi får se mer til Lars og hans RS4.

IMG_0780.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke uten grund folk sto i depo og mobbet deg med at du kjørte med el motor:p Bilen din hørtes ut som en fjernstyrt bil på høyt turtall: haha :
Mobbing på høyt nivå ja....;) Jeg regner med at det bare er misunnelse....:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder

Vidar instruerte eieren Lars Sommervold noen runder. Lars kjørte selv etter et par runder med Vidar. Dette er jo en ypperlig måte å begynne å kjøre på bane. Lars er kunde hos Vidar og dette er en del av sevicen (til og med styreformannen var villig til å instruere, men slapp ikke til).

Jeg tror vi får se mer til Lars og hans RS4.

Den bilen var det noe kjent med ja ;) - godt å se at du koser deg med bilen Lars.

Du har fått deg en bil som er yppelig til daglibruk og til bane. Mye krutt i den.

Får håpe du får satt til livs noen av planene du tenkte på... lykke til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner noe skikkelig film.... Er det ingen som har noe å by på?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til ts lekker ALLTID olje. får han aldri fikset olje lekasjene sine? syntes det renner olje fra den bilen hele tiden jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har litt film jeg, skal sjekke om jeg får til det i løpet av ett par dager, MMT i breisladden, jonus og megselv + + min far som filmet, litt synd at han kun stod i enden av bresladden og v. pit, men ok :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har litt film jeg, skal sjekke om jeg får til det i løpet av ett par dager, MMT i breisladden, jonus og megselv + + min far som filmet, litt synd at han kun stod i enden av bresladden og v. pit, men ok :)

Sleng ut :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Film det liker vi:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ikke sant, digitalkamera, men læll, skal se om jeg får en til å redigere de en smule først, sånn at enn slipper tomrommene, blir litt søppeltid innimellom man fint kan ta bort, skulle lært det selv men :P Derfor jeg sa ett par dager, vi ordner det i løpet av helga.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ikke sant, digitalkamera, men læll, skal se om jeg får en til å redigere de en smule først, sånn at enn slipper tomrommene, blir litt søppeltid innimellom man fint kan ta bort, skulle lært det selv men :P Derfor jeg sa ett par dager, vi ordner det i løpet av helga.. :)

Knall :D Vi gleder oss ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er helga snart ferdi,hehe:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker da, glemt det : flau : ringer han jeg kjenner ang. redigering av film nå jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter fortsatt i spenning jeg....:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt trøbbel med filmen, ser den greit på kameraet, men når den overføres til hiddenen funker den tre fire sekunder før bildet stopper og lyden fortsetter.. Nesten nytt panasonic Lumix kamera.. likt på alle filmene jeg har, men det kan muligens fikses? Noen som har hatt problem som dette før? Kan ikke legge ut tre sekunder ass, tips : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.