#1 Skrevet Mai 10, 2008 1988 Audi 200 10vtq exclusive sliter med sikring nummer 15 som går hele tiden. 15 - 25 - Wischeranlage, Richtungsblinken, Getriebeoeltemp. Schalter, - 15 - 25 - Thermoschalter Kuehlerluefter, Drucksch. Klimaanlage. Hva på denne sikringen er det som kan finne på å gå så fort bilen ruller maks 20cm forover/bakover. Sikringen går overhodet ikke om bilen står stille med motor igang.. Om det skjer selv om motor ikke går vet jeg ikke. Det skjer iallefall så fort jeg kjører som nevnt maks 20 cm.. EDIT: Dette ser ut til å være fikset, foran ved klimakompressoren, så var det en plugg som var istykker, denne kortsluttet mot jord, den stod i 0ohm mot sikring 15 som konstant gikk.. Det som jeg nå lurer på er hvorfor den ikke er koplet på noe, det er to slike kontakter der som ikke går noe sted.. Fikk opp hele sikringsboksen idag og fant denne ledningen: Ser ikke så veldig flott ut den, en rød med grønne striper. Ingen som vet hva den evt går til på strak hånd? Håper jeg slipper å rive resten av bilen i partikler for å finne ut av dette... Det går rett og slett 0 (null) ohm mellom karrosseriet og den kabelen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...