#1 Skrevet Mai 10, 2008 Vil ha lakkerte lister og lakkere helt ned.. bare sjekke hvordan det blir på min bil, noen som får til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2008 et bilde til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2008 Sånn ser det ut: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1753035 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2008 gjorde et lite forsøk eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2008 ble jo bra det er da. er bare og bestile lakkering time nå *S* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2008 gjorde et lite forsøk eg Takk skal du ha..=) blir mye mer cleen med en gang altså.. kult!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg lakkerte min helt ned bare at det er sedan, har fått sinnsykt mye kommentarer over hvor tøff bilen har blitt, selv om alt jeg har gjort var før lakkering. Anbefales sterkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2008 Jeg lakkerte min helt ned bare at det er sedan, har fått sinnsykt mye kommentarer over hvor tøff bilen har blitt, selv om alt jeg har gjort var før lakkering. Anbefales sterkt Kult.. men det flasser ikke fort av på "sideskjørtene"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2008 Og hvor mye er det vanlig at slikt koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...