Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt en Audi A6 2000 mod hvor det ikke er gjort noe som helst med skinnsetene på noen år nå. Så har tenkt å kjøpe autoglym sine produkter å kjøre på, men skal jeg vaske setene med noe i første omgang? Og hvis man IKKE skal bruke f.eks autoglym hva bør man vaske setene med? Hvilken såpe?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville tørket av med fuktig klut først, og prøvd Autoglym skinnrensen og vurdert resultatet, fornøyd? Da er Autoglym leathercream god... Etter å ha blitt helt hektet på Meguairs, er dette kun det eneste autoglymproduktet jeg bruker, + meget fornøyd med! Herlig nybillukt etter den kremen :)

Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier. Hvilke butikker er det som forhandler autoglym i norge? Vet møller har det til en rimelig stiv pris.. :)

Kan jo evt. bestille fra statene, men var jo ikke noen mengder jeg skulle ha nå i denne omgang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier. Hvilke butikker er det som forhandler autoglym i norge? Vet møller har det til en rimelig stiv pris.. :)

Kan jo evt. bestille fra statene, men var jo ikke noen mengder jeg skulle ha nå i denne omgang..

Stiv pris på Autoglym på Møller? Kan ikke si meg enig i det. Jeg har betalt normal pris - 15% klubbrabatt.

Ellers så har jeg fått 20% på Mekonomen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei er vel kanskje ikke så galt da. Håper de har begge produktene inne, lyst å få fiksa skinnet så fort som mulig :) er rimelig skittent forran..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.